“Gezellig en verassend lekker”
Beoordeling van Homblé

Homblé
Geclassificeerd als nr. 399 van 936 Restaurants in Gent
8 augustus 2021 beoordeeld

Super lekker,met exotische smaken,zonder overdaad.uitbaatster Ann is een superlieve gastvrouw .een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021

27 juli 2019 beoordeeld

Wij zijn tijdens gentse feesten gaan eten in homblé, we betaalden teveel geld voor een heel matige burger, wat half gefrituurde aardappel en een slecht gepresenteerd slaatje.

Datum van bezoek: juli 2019
8 februari 2019 beoordeeld

Als je wat tijd hebt in afwachting van lekker gevarieerd eten in de buurt, dan is dit een heerlijke plek. Zo zou ik wel elke dag willen eten. Als je wil kan je koolhydraten vermijden, er is keuze tussen veggie, vegan en lekker lokaal vlees, alle gerechten hebben een eigen smaak, met soms een exotisch kruidig tintje. Er is drank voor elk wat wils. Je kan zelf je hoeveelheid en combinatie bepalen en duur is het niet.
Wel goed opletten op de openingsuren, die ons nu jammer genoeg niet meer zo goed liggen.
Het is zo lekker dat het zelfs toegestaan is om je bord af te likken, iets wat ik in geen twintig jaar gedaan had. Het mag!

Datum van bezoek: december 2018
27 november 2018 beoordeeld

slecht onthaal (ze negeren je gewoon), slechte stoelen (zitten afschuwelijk en je scheurt er je kleren aan), slecht eten (kunnen niet koken - witte kool b.v. bevatte nog een stuk van de stronk...), behoorlijk duur (een bord van mindere kwaliteit dan dat in een studentenresto : 13 euro; een simpel biertje : 4 euro) - één advies : ga er NIET !

Datum van bezoek: november 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere kost & drankjes in een ongedwongen sfeer. Faire prijzen vr een mooi gamma verse gerechten, zelf te combineren.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Homblé bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Homblé geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.