“Zoek iets anders!!”

Keukens: Frans
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ballentent. Ze doen totaal geen moeite voor je omdat ze toch wel het terras volkrijgen door de vele toeristen en mooie locatie. Zeer onvriendelijk personeel en ook al zijn de prijzen van het eten vriendelijk, toen ik er met mijn klas (20 pers) at verscheen er op magische wijze o.a. een gerookte zalm en een dame blanche die niemand had besteld. Ook steaks roodbakken schijnt zeer moeilijk te zijn, wel vier moesten er worden teruggestuurd omdat ze helemaal doorbakken waren en niet rood. Bovendien duurt alles lang; pas na 3 uur daar zitten kregen we ons eten terwijl we 2 dagen van tevoren hadden gereserveerd en mochten kiezen uit 6 gerechten per gang. Ten slotte was de friet geserveerd in een hondenbak en was verschrikkelijk vet.
Ik kom hier nooit meer.

16 mei 2018 beoordeeld

Prima belgisch gegeten in dit restaurant. Bediening was vriendelijk maar kwam wat gestrest over. Alles keurig en prima maar niets extra's qua beleving.

14 mei 2018 beoordeeld

Zeer gezellig interieur met een enorme banner met middeleeuws tafereel op de muur.
Het eten viel me tegen : varkenswangetjes. Een doorsnee hobbykok bereid dit thuis voor zijn gezin in een handomdraai klaar met veel beter resultaat. Het vlees was NIET warm, veel te weinig en geserveerd met... rode kool. En dat halverwege mei. Not done ! Ook de frieten waren van ondermaatse kwaliteit.

7 mei 2018 beoordeeld

Lamskroon was uitstekend ! De service was ook heel goed . Terras was vol toch verliep alles vlot . Bij betaling met visa liep er vertraging . Waarschijnlijk door de drukte . Zeker weer hervatbaar . Spijtig dat er geen carlsberg bier is .

10 maart 2018 beoordeeld

Ik kom in veel restaurants over de hele wereld maar eten is geen eten!
Ik zocht naar een restaurant waar je nog lekker en gezellig kunt eten zoals je thuis, bij moeder de vrouw ook smaakt.
Het belangrijkste is dat hier eten wordt geserveerd wat perfect op smaak was en ook de friet was perfect (zonder zout).
Dit was een van de eerste restaurants die eindelijk ook rekening houden met mensen die niet zoveel zout mogen.
Heel veel restaurants leveren de patat die zouter is dan de dode zee maar hier een perfecte maaltijd.
Ook kon ik hier een gewone warme chocolademelk krijgen welke van goed Nederlands merk is en perfect smaakt.
Al met al lof voor het restaurant wat zeker op een volgend bezoek van mij kan rekenen.

Reizigers die JAN BORLUUT bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In JAN BORLUUT geweest? Deel je ervaringen!