“Heerlijk en snel!”
Beoordeling van Otomat Heavenly Pizza

Otomat Heavenly Pizza
Geclassificeerd als nr. 35 van 982 Restaurants in Gent
30 mei 2018 beoordeeld

Op aanraden van ons hotel zijn we hier gaan lunchen tijdens ons weekendje Gent. De huisgemaakte limonade en pizza's (Rock the Kasbah / Abbey Road) waren heerlijk! Ook qua sfeer is dit zeker een aanrader.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza op met nachos en dit was de beste pizza welke ik heb gegeten in mijn leven. Aanrader en daarnaast een hele hippe en leuke tent met een lekker speciaalbiertje erbij! Think out of the box bij je keuze!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke, niet alledaagse pizza’s. De pizza met blauwe kaas en peer was heerlijk.
Lekkere combinaties.

Heerlijk buiten zitten op een zonnige dag.
Mooi ingericht. Oogt niet typisch Belgisch.

Prijs/kwaliteit goed.

Vlotte bediening.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regendag hier vriendelijk ontvangen geweest: het restaurant zat goed vol maar er werd me vlug een tafeltje beloofd. Ondanks het ongemakkelijke gevoel ik had bij aankomst (dit was de eerste keer in mijn leven dat ik alleen op restaurant ging) stelden de dames mij vlug op het gemak. De huisgemaakte limonade was een voltreffer als aperitief. De pizza was ook heerlijk. Op de dessertkaart ontdekte ik de pavlovapizza. Jammer genoeg is dit geen dessert voor 1 persoon. Als mijn echtgenoot bij het volgende Gentbezoek mij terug zal begeleiden, zal ik hem met dit dessert proberen hierheen te lokken. Hij is geen pizza maar wel pavlova liefhebber.Mijn enthousiasme over deze topzaak en dit topteam zal hem vast wel kunnen overtuigen. Dames van Otomat: keep on the great work! Ik kom zeker nog eens langs !

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier komen eten op een avond zonder reservatie. Vandaar dat mijn mening misschien niet volledig correct is. Het zal al redelijk vol en we werden met twee als koppel an een grote tafel gezet tussen een grote groep meisjes. Niet de meest gezellige setting en we voelden ons wat ongemakkelijk. Pizza’s waren wel lekker en niet overdreven duur. Er stonden ook biertjes bij, maar wij hebben de zelfgemaakte limonades genomen die in de smaak vielen. Kort samengevat: niet de beste ervaring maar misschien moeten we het een tweede kans geven met reservatie

OtomatOrNotomat, Owner van Otomat Heavenly Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Beste Charlotte, bedankt voor je review zij helpen ons ons te verbeteren. Ik begrijp dat de tafel keuze niet ideaal was. Op drukke momenten moeten we ook op comfort klanten letten, zal dit voorval aan het team meegeven voor een volgend druk moment. Mijn excuses voor de mindere ervaring en hoop volgende keer u wel te kunnen overtuigen. Mvg Bernard

Reizigers die Otomat Heavenly Pizza bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Otomat Heavenly Pizza geweest? Deel je ervaringen!