“Super manier om Gent te ontdekken!”
Beoordeling van Bike Ghent

Bike Ghent
Geclassificeerd als nr. 1 van 35 Outdooractiviteiten in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het hele team na de brunch sportief op de fiets. Dankzij de heel goede fietsen kon iedereen met de groep mee.

De fietsen stonden klaar met fris water in de drankflessen (die we mochten houden achteraf). Welgekomen bij dat warme weer! Christophe is een heerlijke Gentenaar die de liefde voor zijn stad met veel bravoure en humor doorgeeft. Een echte aanrader!

28 mei 2018 beoordeeld

Niet goed wetende wat te verwachten heeft deze activiteit ons enorm verrast. we hebben met onze vriendengroep Gent kunnen verkennen op heel andere manier. De Gids is enorm enthousiast, waardoor je wordt meegesleurd in de mooie geschiedenis van Gent.
Dit was voor ons de beste en snelste manier om Gent te verkennen in 3 uren tijd.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super tocht door Gent. Op plaatsen geweest waar de doorsnee toerist niet komt. Met zeer degelijke Cube mountainbikes. Mega enthousiaste gids die met passie over zijn Gent verteld. Ene 'vree wijse' kerel. Kortom een super middag gehad en Gent leren kennen op een andere manier.

20 mei 2018 beoordeeld

Wat een toffe, sportieve, interessante en vooral originele manier om Gent te leren kennen. Hoewel wij dachten Gent en al zijn leuke locaties reeds te kennen, verraste Christof ons met vele nieuwe en prachtige plekken in deze top stad. Familie, vrienden, koppels, toeristen of rasechte Gentenaars: rij mee met deze enthousiaste Gentenaar en ontdek Gent op een hele nieuwe en onevenaarbare activiteit!

Zeker een aanrader !!

Bekijk meer beoordelingen
12 mei 2018 beoordeeld

Met familie de tour gedaan nadat we al een aantal rondes door het centrum gelopen hadden. Christophe vroeg wat we al gezien hadden, wat onze interesses waren en past vervolgens de tour daarop aan. We waren zeer enthousiast en ik zou het iedereen aan kunnen raden.

Reizigers die Bike Ghent bekeken, bekeken ook

Destelbergen, Oost-Vlaanderen

In Bike Ghent geweest? Deel je ervaringen!