“eten niet aan de verwachtingen!!!”
Beoordeling van Restaurant De Graslei

Restaurant De Graslei
Geclassificeerd als nr. 68 van 975 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten, Steakhouse
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant De Graslei gelegen op het mooiste plekje van Gent. Achter gevel nr7 kan u een sfeervol en gastenvrij eethuis ontdekken. U wordt er met een glimlach ontvangen en bediend alsof U een vriend van het huis bent. Culinair hebt u de keuze uit de beste Belgische salades, vis- en vleesgerechten.
1 juni 2018 beoordeeld

Als regelmatige bezoekers van dit restaurant, kwamen we hier eten op een zomerse warme dag om 20u30. Eenmaal aangekomen, kregen we nogal bruut te horen dat de keuken reeds dicht was!!?! Nochtans staat op de site vermeld dat de keuken open is tot 21u30. Wij lieten ons dus niet afschepen, en maakte de (onvriendelijke) man hierop attent. Na veel gezucht, kregen we dan toch een tafeltje.
De ober (Kylian) die ons bediende was wel supervriendelijk en professioneel.
Na slechts 15 minuten (!!!) stond ons eten al op tafel. Mijn partner had het stoofvlees besteld, en ikzelf het varkenshaasje. Het stoofvlees was lekker van smaak, al moest je goed zoeken naar de stukjes vlees in een zwembad van (waterige) saus. Ook het miniem klein potje friet zag er echt triest uit. Toen we achteraf nog frieten wouden bij bestellen, was dit niet mogelijk omdat de frituur al was uitgezet in de keuken? Huh????
Het varkenshaasje was helemaal niet OK. Het vlees was helemaal niet goed gebakken, en nog half rauw vanbinnen. Zo hoort een varkenshaasje dus niet te zijn!! Niet onlogisch, als je al na 15 minuten je eten kreeg voorgeschoteld.
Als je dan weet dat je in dit restaurant een redelijk forse prijs betaalt voor het eten, gingen we hier met een erg wrange nasmaak van tafel. Ik weet dan ook niet of we hier in de toekomst nog vaak zullen komen eten....

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag 26 mei, 29 graden, terras, Gent, Restaurant De Graslei, juist, tip top avondje.
We hebben super lekker gegeten, top bediening en alles in de goede handen van Conny. Bedankt allemaal. Komen zeker nog terug.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is bij mooi weer heerlijk vertoeven op het terras met zicht op het water en historische gebouwen. We gaan er regelmatig iets eten. Hoewel het gericht is naar toeristen vinden we het altijd aangenaam om er terug te keren. De bediening is correct en vriendelijk. Het eten is zoals je kan verwachten van een goede bistro. De prijs is correct. Kortom we blijven er terug komen

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ligging aan het water met een zonnig terras. Bestelde mosselen met room en look. Grote portie Goudmerk mosselen met veel room en een massa look. Heerlijk. De chardonnay huiswijn is heerlijk. Broodjes en een heerlijke amuse guelle werden aangeboden. Vriendelijke en vlugge bediening. Prijziger dan ander resto’s in de buurt maar het is het waard. Een aanrader. Kom hier nog wel terug.

27 april 2018 beoordeeld

Regelmatig daarheen en nog NOOIT teleurgesteld.
De service is echt top ook al is de bediening gedaan door anderstaligen.
Ze doen hun best in het Nederlands wat ik super vind.
Het eten is TE GOEDKOOP en mag van mij gerust wat duurder zijn voor hetgeen je krijgt, zeker echt waar naar je geld, een aanrader van formaat. Altijd tevreden naar huis. Zelfs de bazin staat in de keuken. Doe zo voort.... top top top

Reizigers die Restaurant De Graslei bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Graslei geweest? Deel je ervaringen!