“Weinig op aan te merken”
Beoordeling van O Gand

O Gand
Geclassificeerd als nr. 786 van 1.093 Restaurants in Gent
5 weken geleden beoordeeld

Wij zijn hier met ons kleindochter iets gaan drinken met een hapjesbord als aanvulling. Mooi kader, vriendelijke en correcte bediening. Enige kleine opmerking, geef echte kaasblokjes in plaats van de minderwaardige horecablok, die geur noch smaak heeft. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019

30 juni 2019 beoordeeld

Mooie zaak doch personeel zeer teleurstellend.
Eerste kelner kan geen uitleg over de kaart geven.
Tweede kelner loopt het ganse terras af om te weten welke tafel ijscoupes besteld had. Deze komen uiteindelijk half gesmolten bij ons toe...
Adres om te vermijden.

13 juni 2019 beoordeeld

We wilden vorige week onze dag afsluiten met een bezoekje aan het terras; het was zonnig weer dus we dachten aan O Gand, een zaak waar we in het verleden nog al eens geweest waren. Het terras was matig gevuld en we namen plaats aan een vrij tafeltje. Na een tijdje kwam de ober/eigenaar? ons zeggen (niet vragen) dat we ergens anders moesten gaan zitten omdat "we niet gans het terras gaan bedienen, zet u waar de anderen zitten". Klaar als een klontje, Hi bye.

3 juni 2019 beoordeeld

Vuil en slordig , niet gegeten want men heeft ons boertig behandeld , zonder scrupules buitengezet zonder reden .
Vriendelijkheid en openhartigheid begint bij het personeel .

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slechte bediening!
Opnemen voor twee personen en nog zaken vergeten.
Zeer lang moeten wachten tot ze kwamen opnemen!
Zeer schaars geklede dames, een beetje naar de marginale kant op.
Grote teleurstelling.

Reizigers die O Gand bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In O Gand geweest? Deel je ervaringen!