“Vriendelijk en lekker”
Beoordeling van Caramel

Caramel
Geclassificeerd als nr. 270 van 1.005 Restaurants in Gent
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een ontbijt genomen waar blijkbaar thee bij hoorde in de prijs, maar had een kannetje thee genomen omdat ik dit niet doorhad. Ze hebben de prijs zo berekend zodat ik niet teveel extra heb moeten betalen :) heel vriendelijke bediening en verzorgd ontbijtbord

5 mei 2018 beoordeeld

Binnen of buiten, goeie bediening, altijd een goede plaats voor een koffie, thee, een snelle hap, de dagsoep is altijd lekker. Vergeet ook niet van de eigengemaakte patisserie te proeven! Excellent.

23 februari 2018 beoordeeld

Zijn reeds verschillende keren in deze zaak geweest. Qua bediening is er geen probleem. Prijs versus kwaliteit is duur. Wat er ons echter bijzonder tegenviel was dat men de laatste maal ( februari 20218 ) kosten aanrekende voor een electronische betaling hoewel dat bij wet verboden is. Gaan zeker NOOIT MEER TERUG!!

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten en ook zeer vriendelijke bediening. Aanraders zijn echt hun wafels en taarten! Enige jammere is dat de bediening zeer traag is en de taart ook duur is. De taart is er werkelijk geweldig maar door de prijs ga ik er minder vaak...

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier terecht geraakt. Had eerst een croque besteld maar heb me bedacht en toch een ontbijt genomen. Was geen enkel probleem. Lekkere croissant en pistolet, heerlijke confituur! De bediening was vriendelijk, propere zaak.

Reizigers die Caramel bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Caramel geweest? Deel je ervaringen!