“Top !”

Geclassificeerd als nr. 78 van 173 Restaurants in Aalst
Keukens: Aziatisch, Chinees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: In 1975 werd in het hartje van Aalst ''Yok Tha'' gevestigd door de familie Lee. Yok Tha is een voortreffelijk Chinees Restaurant waar u eveneens gerechten kan afhalen! Bel of mail ons voor meer info of reservatie.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten ! Zeer mooie locatie , bijzonder vriendelijk onthaal , prijs/ kwaliteit echt top . Een aanrader .

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld

Maandag met een bon via vakantieveiligen gaan lunchen. We kregen een 3-gangenkeuzemenu. Als voorgerecht kozen we voor de loempia met krab. Heel vers en verrassend lekker. Als hoofdgerecht scampi's in currysaus en eend in sinaasappelsaus. beide gerechten zeer mooi gepresenteerd en de porties waren meer dan genoeg. Als dessert kozen we beiden voor gefrituurd ijs. Ook dit was heel mooi gepresenteerd met stukjes appel en een toef slagroom. Hoewel het gefrituurd was viel dit niet zwaar op de maag. Alles was zeer vers, heel lekker en de bediening was ook heel vriendelijk. Wij gaan zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 juli 2019 beoordeeld

Lang geleden dat ik nog zo lekker chinees heb gegeten. Fantastische loempia met krab.Personeel vriendelijk en gedienstig.

Datum van bezoek: juni 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Eerlijk gezegd : we hebben een kadobon of zoiets gekregen van de dochter en gingen met lage verwachtingen eten bij Yok Tha. Meteen viel de sfeer op , de warmte van het interieur, de vriendelijkheid van het personeel. En al vlug bleek ook dat het eten er verfijnd, lekker en verzorgd is. Niet zomaar een derderangschinees maar voortreffelijke gerechten. We zijn er vlug met vrienden terug geweest en ook zi waren meteen overtuigd.

Datum van bezoek: februari 2019
16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met bon van vakantieveiling geweest en het was supperlekker ook heel proper.ook heel mooi gerechten gepresenteerd

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Yok Tha bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Yok Tha geweest? Deel je ervaringen!