“Meer dan goed”

Keukens: Oostenrijks, Belgisch, Europees, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Het restaurant heeft een andere naam en ook een andere keuken aangenomen.

De voorgestelde menu was zeer aantrekkelijk en we hebben de optie voor de aangepaste wijnen genomen.

De kwaliteit van de bereiding zijn zeer goed en de verschillende smaken worden prachtig op elkaar afgestemd. De wijnen kwamen dit keer niet uit de klassieke wijngebieden maar pasten perfect bij de aangeboden schotels, pluspunt men was ook niet te krenterig om regelmatig bij te schenken.

2 weken geleden beoordeeld

Reeds verschillende keren restaurant bezocht en opnieuw top ervaring.
Gekozen voor het menu. Heel lekker, verse producten, de smaken waren prima. De presentatie was leuk en uitnodigend. Ook de bijhorende wijnen waren van goede kwaliteit. De bediening was uitstekend, vriendelijk en attentvol. Na een gezellige avond, een prima cullinaire ervaring, tevreden huiswaarts. We kijken al uit naar een volgende keer.

3 weken geleden beoordeeld

Zeer lekker egeten, met 7 psersonen voor de maandmenu met wijn gekozen, rijkelijke hoeveelheden eten en drinkn. Zijn geld meer dan waard

6 november 2018 beoordeeld

Aangenaam kader, lekker eten, goede en vriendelijke bediening en dit alles voor een redelijke prijs in het centrum van Aalst. Ook voor kleine groepen aan te raden.

Datum van bezoek: oktober 2018
6 november 2018 beoordeeld

Een uitnodiging van vrienden voor een avondje "Oostenrijks eten" op restaurant.
Bij 't bekijken van de menukaart hadden we toch al vlug voor de maandmenu gekozen, dit was superlekker verrassend van begin tot einde. Wij komen zeker terug!!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Purple 15 bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Purple 15 geweest? Deel je ervaringen!