“Zeer goed restaurant in centrum van Aalst”
Beoordeling van Purple 15

Purple 15
Geclassificeerd als nr. 5 van 163 Restaurants in Aalst
Keukens: Oostenrijks, Belgisch, Europees, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 november 2018 beoordeeld

Aangenaam kader, lekker eten, goede en vriendelijke bediening en dit alles voor een redelijke prijs in het centrum van Aalst. Ook voor kleine groepen aan te raden.

6 november 2018 beoordeeld

Een uitnodiging van vrienden voor een avondje "Oostenrijks eten" op restaurant.
Bij 't bekijken van de menukaart hadden we toch al vlug voor de maandmenu gekozen, dit was superlekker verrassend van begin tot einde. Wij komen zeker terug!!

5 november 2018 beoordeeld

Na lange tijd weer eens langs gegaan. Interieur is opnieuw -zoals altijd- heel smaakvol ingericht. Lekker aperitiefje, scorpion, en twee heerlijke (grote) zeetongen, perfect klaargemaakt. Een echt blij weerzien.

Datum van bezoek: november 2018
26 oktober 2018 beoordeeld

Het restaurant bestaat uit vele hoekjes waar je rustig kan eten. De menu die we aten was zeer lekker ; een natuurlijke keuken met vooral bijzonder lekkere visbereiding. De klant wordt hier nog in de watten gelegd : men doet moeite om je een aangename beleving te geven. Zulke restaurateurs verdienen een pluim!

30 september 2018 beoordeeld

We komen hier regelmatig en het is telkens een super ervaring!
We nemen telkens de menu en die stelt nooit teleur. Heerlijke smaken, lekkere aperitief!
De bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam, allebei toppers.
Nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
BernhardSchurz, Eigenaar van Purple 15, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Dankjewel voor de fijne feedback!

Reizigers die Purple 15 bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Purple 15 geweest? Deel je ervaringen!