“lekker en smaakvol”

Keukens: Oostenrijks, Belgisch, Europees, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 november 2018 beoordeeld

Na lange tijd weer eens langs gegaan. Interieur is opnieuw -zoals altijd- heel smaakvol ingericht. Lekker aperitiefje, scorpion, en twee heerlijke (grote) zeetongen, perfect klaargemaakt. Een echt blij weerzien.

Datum van bezoek: november 2018

26 oktober 2018 beoordeeld

Het restaurant bestaat uit vele hoekjes waar je rustig kan eten. De menu die we aten was zeer lekker ; een natuurlijke keuken met vooral bijzonder lekkere visbereiding. De klant wordt hier nog in de watten gelegd : men doet moeite om je een aangename beleving te geven. Zulke restaurateurs verdienen een pluim!

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld

We komen hier regelmatig en het is telkens een super ervaring!
We nemen telkens de menu en die stelt nooit teleur. Heerlijke smaken, lekkere aperitief!
De bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam, allebei toppers.
Nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
BernhardSchurz, Eigenaar van Purple 15, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Dankjewel voor de fijne feedback!

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al jaren dineren, en elke keer weer weet de chef ons te verrassen met een heerlijk menu van de maand. Het menu van de maand stelt nooit teleur, telkens topproducten en mooie porties. Je gaat zeker niet met honger van tafel. Vandaag aten we kort gebakken tonijn als voorgerecht en iberico-ribstuk als hoofdgerecht. Elke hap was genieten! Het dessert in de menu was minder ons ding, maar de bediening is uiterst flexibel waardoor we zonder enig probleem een ander dessert naar keuze konden nemen. Wij namen de sabayon, gemaakt zoals het hoort.

Het personeel is altijd vriendelijk, professioneel en joviaal, zonder opdringerig te zijn. Absoluut een plek om te ontdekken!

Wie goede prijs-kwaliteit zoekt, is met het menu met aperitief en aangepaste wijnen nooit bedrogen (69 euro met wijnen en 49 zonder is de prijs absoluut waard). Op de kaart staan ook Oostenrijkse specialiteiten, die zeker het proberen waard zijn!

Datum van bezoek: augustus 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

Met de familie en de kids komen eten.
Goede en vriendelijke bediening (jammer gebrekkig Nederlands)
Het interieur en de menukaart (tapas - Oostenrijkse/Belgische keuken) is een mengelmoes van verschillende culturen.
Mechelse koekoek en Oostenrijkse rode huiswijn was lekker.
Prijs kwaliteit ok.
Voldaan huiswaarts gekeerd.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Purple 15 bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Purple 15 geweest? Deel je ervaringen!