“Steeds weer tevreden!”

Keukens: Oostenrijks, Belgisch, Europees, Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 september 2018 beoordeeld

We komen hier regelmatig en het is telkens een super ervaring!
We nemen telkens de menu en die stelt nooit teleur. Heerlijke smaken, lekkere aperitief!
De bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam, allebei toppers.
Nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
BernhardSchurz, Eigenaar van Purple 15, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018

Dankjewel voor de fijne feedback!

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al jaren dineren, en elke keer weer weet de chef ons te verrassen met een heerlijk menu van de maand. Het menu van de maand stelt nooit teleur, telkens topproducten en mooie porties. Je gaat zeker niet met honger van tafel. Vandaag aten we kort gebakken tonijn als voorgerecht en iberico-ribstuk als hoofdgerecht. Elke hap was genieten! Het dessert in de menu was minder ons ding, maar de bediening is uiterst flexibel waardoor we zonder enig probleem een ander dessert naar keuze konden nemen. Wij namen de sabayon, gemaakt zoals het hoort.

Het personeel is altijd vriendelijk, professioneel en joviaal, zonder opdringerig te zijn. Absoluut een plek om te ontdekken!

Wie goede prijs-kwaliteit zoekt, is met het menu met aperitief en aangepaste wijnen nooit bedrogen (69 euro met wijnen en 49 zonder is de prijs absoluut waard). Op de kaart staan ook Oostenrijkse specialiteiten, die zeker het proberen waard zijn!

28 augustus 2018 beoordeeld

Met de familie en de kids komen eten.
Goede en vriendelijke bediening (jammer gebrekkig Nederlands)
Het interieur en de menukaart (tapas - Oostenrijkse/Belgische keuken) is een mengelmoes van verschillende culturen.
Mechelse koekoek en Oostenrijkse rode huiswijn was lekker.
Prijs kwaliteit ok.
Voldaan huiswaarts gekeerd.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader
Vriendelijke bediening
Mooi interieur
Heerlijk gegeten
Mechelse koekoek en dessert met ijs/advocaat/aardbeien
Van genoten!
Ik kom zeker terug!

24 juni 2018 beoordeeld

Op een zondagavond gaan eten in de Purple 15. Aan de ene kant van de tafel kwam als voorgerecht een babykreeftje op tafel, aan de andere kant een gravlax. Beiden waren zeer lekker.
Als hoofdgerecht was er dan voor beiden een ouderwetse, echt Oostenrijkse, smakelijke Wienerschnitsel. In het glas een goed betaalbare, uitstekende Oostenrijkse Blaufrankisch uit Burgenland.
Wij komen terug !

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Purple 15 bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Purple 15 geweest? Deel je ervaringen!