“Goed !”

Geclassificeerd als nr. 33 van 155 Restaurants in Aalst
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden op een zomerse woe avond buiten op het terras ,lekkere kaas en garnaal kroketten ,tomaat garnaal op de menu kan je ook niet overal vinden . Enkele suggesties op het bord verder de goede bistro keuken . De bediening hoor achter hun eigen aan en is wat onderbemand ...dat ging vrij traag en niet alles wat je bestelde kwam meteen ....de baas zal moeten investeren in wat extra zaalpersoneel in de pieken . Verder wel aangename ervaring .

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden gaan eten. Een redelijk grote groep dus we konden slecht 4 verschillende gerechten nemen. Toen bleek wel dat ze niet alle ingrediënten evenveel voor handen hadden. Het eten was wel lekker maar niet echt speciaal. Aangename bediening.

10 maart 2018 beoordeeld

Deze brasserie ligt vlakbij het bedrijvencomplex, dus verwacht hier een mix van zowel zakelijk als niet-zakelijk clienteel. Pluspunt is de opening op dinsdag, een dag waarop veel zaken in de omgeving gesloten zijn.

We kwamen aan om 13h en het was aardig druk maar kregen zeer snel onze drank met een klein hapje. Het mocht wel iets meer zijn dan een simpel potje chips.
Mijn partner nam de garnaalkroket en ik had de tartaar.
Binnen de 10 minuten werd het eten gebracht en mijn tartaar was kraakvers zonder al te veel poespas. De sla bij de tartaar was zéér basis en vrij droog.
Een simpele maar lekkere en verse tartaar is altijd een topper.
De garnaalkroket zag er zeer smeuïg uit en was volgens mijn +1 best lekker.

Dit is geen hoogstand klasserestaurant, maar een degelijke brasserie, perfect voor een relatief snelle zakenlunch.
Wij bleven na het eten nog een hele tijd napraten met een koffie en verlieten de zaak met een goed gevoel. De bediening was vlot en niet overdreven stijf.
Zonde van de ondermaatse sla, dit is de enige reden dat dit geen 4 sterren waard is.

26 januari 2018 beoordeeld

Vandaag eens de zeetong geprobeerd. Die stond op het suggestiebord. De vis zelf was niet zo groot en de garnituur héél magertjes (wat groen en een kwart tomaatje). De tartaar was wel vers, wat een pluspunt is. Maar de rekening? Voor 35 euro mag het alleszins wél ietsje meer zijn, niet? Dit is echt veel te duur vind ik.

4 januari 2018 beoordeeld

solden doen in t stad en even kunnen ontsnappen aan de drukte , net buiten het centrum maar voldoende plaats om de auto te kunnen parkeren (niet op de parking want die stond al afgeladen vol met de lunch'ers van de dag) , maar toch konden wij er nog bij....

3x een suggestie en de moeilijkste eter a la carte.....genoten en vriendelijke bediening ook al was het daar zeer druk. in tegenstelling tot andere commentaren hadden wij geen lange wachttijden , wij komen zeker terug !

Reizigers die 'T Houten Hand bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In 'T Houten Hand geweest? Deel je ervaringen!