“Heel lekkere ribben !”
Beoordeling van Mozart

Mozart
Geclassificeerd als nr. 15 van 148 Restaurants in Aalst
Beschrijving: Mozart een leuk restaurant met à volonté spareribs voor een democratische prijs. Een vriendelijk ontvangst, toffe bediening in een heel leuk pand waar ook de inrichting een deel uit zal maken van een smakelijke avond.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier serveert net iets betere ribben dan in de Amadeus vestigingen te Gent ! Ze zijn groot met veel vlees aan gewone maar lekkere kruising , een 2e halve portie konden we met moeite opeten ,samen met de heerlijke aardappel in de schil en de gekende kruidendokter top!
De desserts zagen er ook heerlijk uit maar kon er niet meer bij , zal voor een volgende keer zijn .
Correcte prijzen , snelle en vriendelijke bediening en alert ook bij het bedienen van een eventuele 2e portie .Het personeel doet zeer zeker hun opperste best voor de klant , niets dan lof tot hier toe !

13 mei 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer ribbetjes gaan eten in de Mozart in Aalst. Vriendelijke ontvangst. Snelle bediening. Heerlijke ribbetjes. Hier hangt echt heel veel vlees aan, waardoor je, ook al ben je een grote eter, genoeg hebt aan deze eerste portie. Heerlijke kipbrochette. De alom gekende aardappel met saus smaakte fantastisch. We komen zeker en vast terug.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het indrukwekkend gebouw kreeg een goede opknapbeurt. Alles in de sfeer en nagedacht over de details. Vriendelijke en losse bediening. Het eten kwam snel en we namen allemaal ribbetjes Mozart (zoet). De ribben waren heel zacht en smaakvol! Ook de aardappel en de groenten waren lekker. We namen de huiswijn en deze was niet spectaculair maar voldoende van kwaliteit. Zeer aangenaam bezoek. Het enige wat beter kan is die ene wc beneden voor zowel mannen als vrouwen.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie en heel aangename bediening. Steeds met de glimlach en lekker eten! Zeker een aanrader!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere ribbetjes, de kipbrochette was ook heel goed. De gevulde patat dat je erbij kreeg. Zalig lekker. Twas gw tip top in orde Vriendelijke bediening.

Reizigers die Mozart bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Mozart geweest? Deel je ervaringen!