“Prima hotel in interessante stad”
Beoordeling van Hotel Ibis Namur Centre

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Ibis Namur Centre
Beoordeeld als nr. 4 van 14 hotels in Namen
15 september 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op ongeveer 15 minuten loopafstand vanaf het station, ideaal dus voor treinreizigers. Kamers in Ibis-hotels zijn vaak érg krap ingericht, met nogal weinig ruimte, maar dit hotel in Namen heeft relatief zeer ruime kamers: voor wie ervaring heeft met andere Ibis-hotels een prettige verrassing! Het ontbijtbuffet was van redelijke kwaliteit, hoewel de medewerkster wel wat meer aandacht had mogen geven aan de algehele aanblik van de ontbijtruimte. Mijn kamer was verder prima: bed, toilet en douche waren schoon, en de TV had een ruime keuze aan zenders (ook Nederlandstalig, wat in het buitenland natuurlijk niet vanzelfsprekend is).

Kamertip: Kamers op hoogste etage aan achterzijde hebben uitzicht op de Citadel!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde alleen
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Beste Michel,
hartelijk dank voor uw opmerkingen, ligging, ruime en propere kamers, ontbijtbuffet.
Ik zou zeggen, tot ziens!

Schrijf een beoordeling

23 juli 2017 beoordeeld

Alles wat je van een Ibis verlangt. En deze heeft een afgesloten parking met overdekte fietsstalling, altijd van belang op fietstrekking.
Vriendelijke en effciente ontvangst. Propere kamer. Goede wifi. En dat nabij het centrum. Hierover moesten we geen twee keer nadenken bij het plannen van onze trekking.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Beste gast,
hartelijk dank voor uw commentaren!
Zo te lezen...tot de volgende keer in Namen!

20 juni 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid en lekker ontbijt. Geen hinder van het verkeer - had een kamer langs de straatkant. De kamer en badkamer waren piekfijn in orde.
Locatie uitstekend: op loopafstand van het station van Namen

• Verbleef: Juni, 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
21 mei 2017 beoordeeld

• Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

17 mei 2017 beoordeeld

Centraal gelegen hotel. Alles in het centrum is gemakkelijk te voet te bereiken.
We kregen er een erg vriendelijk onthaal, in het Nederlands.
Het is een vrij standaard modern hotel. De kamers waren schoon en groot genoeg. Het sanitair was kraaknet, ruim genoeg en functioneel ingedeeld. De opbergmogelijkheden (kasten) in de kamer waren wel beperkt. Wat de meeste moderne hotels - en dus ook dit IBIS hotel - te weinig hebben zijn STOPCONTACTEN. Ik vrees dat ik een moderne reiziger ben, met spullen die ik 's nachts moet opladen. Graag dus voldoende stopcontacten in de kamer en liefst ook aan het nachtkastje.
Ikzelf ben een goede slaper, maar vrienden in de andere kamers hadden wel last van nachtlawaai van een stelletje idioten dat het nodig vond om in de kleine uurtjes nog een feestje te bouwen op de privé parking van het hotel.
We waren meer dan aangenaam verrast door de kwaliteit van het ontbijt. Om eerlijk te zijn ik verwachtte me gewoon aan stokbrood, toast, confituur, smeerkaas, gewone kaas en slechte charcuterie. Maar wat we aangeboden kregen was meer dan we durfden dromen. Een heel ruim aanbod van heel gezond, bvb. sinaasappelsap dat je zelf perst, tot heel ongezond, bvb. wafels die je zelf bakt en dan voorziet van een laag Nutella en slagroom. En vanzelfsprekend alles daar tussenin.

Kamertip: best een kamer achteraan en op één van de hogere verdiepingen om het nachtlawaai zo beperkt mogelijk ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Beste Wim,
hartelijk dank voor uw zo gedetailleerde indruk.
Gelegenheid, onthaal, netheid en een ontbijt die de keuze toe laat tussen gezond en wat...minder gezond!
Betreffende de stopcontacten, het is inderdaad een hedendaagse nood van ons allemaal, die worden voorzien in meer recente kamerconcepten.
Onze privé parking en garage worden bewaakt, U hebt het over een plaats dichtbij het hotel vermoedt ik.
Hopelijk tot ziens en nog bedankt.

15 maart 2017 beoordeeld

Een zeer onvriendelijk onthaal door Ymir, nette kamer maar bij ontbijt weer veel te weinig aandacht voor de gasten bvb sinaasappelpers te weinig appelsienen en teveel schillen, duurde veel te lang voor men begreep dat de afvalbak van de koffiemachine vol was met koffiegruis,....

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Beste gast,
geen onvergetelijke ervaring...mijn excuses ervoor.
Wij bieden inderdaad de mogelijkheid om appelsienen zelf te persen, in geval van veel volk of te lang wachten bv, zorgen wij ervoor dat er ook vers fruitsap aanwezig is.
Mvg.

12 februari 2017 beoordeeld

Dit is een sober hotel. Basic kamers en basic ontbijt. Dure parking 12 € extra niet te vergeten. Parking beperkt verlicht. Geen code ontvangen 's morgens van receptionist voor buitenrijden. Na terug uitstappen en naar hotel geweest voor aanvraag code. Onvriendelijk behandeld met antwoord : je zou dit toch moeten weten dat we met code werken ...

• Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2017

Beste Koen,
bedankt om uw ervaring mee te delen.
Ons ontbijt buffet "à volonté" werdt pas verbeterd, ter plaatse gebakken broodjes, vers gemalen koffie, verse seizoensfruiten, ter plaatse geperste appelsiensap, zelf gebakken waffels...
Wij bieden parkeerplaatsen op onze parking én in onze garage, beiden zijn afgesloten, het verbaasd mij dat het verlichting niet voldoende was.
Wij zorgen ervoor dat de prijs concurrentiel blijft in vergelijking een publiek parking, die wordt aangeduidt op onze site.
Met vriendelijke groeten.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Namen in overweging
op 0,6 km afstand
Chateau de la Poste
nr. 1 van 1 in Assesse
484 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Ibis Namur Centre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Ibis Namur Centre

Adres: Rue du Premier Lanciers 10, Namen 5000, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Namur Province > Namen
Voorzieningen:
Bar/lounge Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 voordelig hotel in Namen
Prijsklasse: € 68 - € 99 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Ibis Namur Centre 3*
Aantal kamers: 92
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Weekend Desk, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Ibis Namur Centre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Accor Namur Centre

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?