Hotel Ibis Namur Centre
US$ 127*
  • Roomservice
FilterenAlle talen
17 mei 2017 beoordeeld

Centraal gelegen hotel. Alles in het centrum is gemakkelijk te voet te bereiken.
We kregen er een erg vriendelijk onthaal, in het Nederlands.
Het is een vrij standaard modern hotel. De kamers waren schoon en groot genoeg. Het sanitair was kraaknet, ruim genoeg en functioneel ingedeeld. De opbergmogelijkheden (kasten) in de kamer waren wel beperkt. Wat de meeste moderne hotels - en dus ook dit IBIS hotel - te weinig hebben zijn STOPCONTACTEN. Ik vrees dat ik een moderne reiziger ben, met spullen die ik 's nachts moet opladen. Graag dus voldoende stopcontacten in de kamer en liefst ook aan het nachtkastje.
Ikzelf ben een goede slaper, maar vrienden in de andere kamers hadden wel last van nachtlawaai van een stelletje idioten dat het nodig vond om in de kleine uurtjes nog een feestje te bouwen op de privé parking van het hotel.
We waren meer dan aangenaam verrast door de kwaliteit van het ontbijt. Om eerlijk te zijn ik verwachtte me gewoon aan stokbrood, toast, confituur, smeerkaas, gewone kaas en slechte charcuterie. Maar wat we aangeboden kregen was meer dan we durfden dromen. Een heel ruim aanbod van heel gezond, bvb. sinaasappelsap dat je zelf perst, tot heel ongezond, bvb. wafels die je zelf bakt en dan voorziet van een laag Nutella en slagroom. En vanzelfsprekend alles daar tussenin.

Kamertip: best een kamer achteraan en op één van de hogere verdiepingen om het nachtlawaai zo beperkt mogelijk te houden.
  • Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Beste Wim,
hartelijk dank voor uw zo gedetailleerde indruk.
Gelegenheid, onthaal, netheid en een ontbijt die de keuze toe laat tussen gezond en wat...minder gezond!
Betreffende de stopcontacten, het is inderdaad een hedendaagse nood van ons allemaal, die worden voorzien in meer recente kamerconcepten.
Onze privé parking en garage worden bewaakt, U hebt het over een plaats dichtbij het hotel vermoedt ik.
Hopelijk tot ziens en nog bedankt.

15 maart 2017 beoordeeld

Een zeer onvriendelijk onthaal door Ymir, nette kamer maar bij ontbijt weer veel te weinig aandacht voor de gasten bvb sinaasappelpers te weinig appelsienen en teveel schillen, duurde veel te lang voor men begreep dat de afvalbak van de koffiemachine vol was met koffiegruis,....

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Beste gast,
geen onvergetelijke ervaring...mijn excuses ervoor.
Wij bieden inderdaad de mogelijkheid om appelsienen zelf te persen, in geval van veel volk of te lang wachten bv, zorgen wij ervoor dat er ook vers fruitsap aanwezig is.
Mvg.

12 februari 2017 beoordeeld

Dit is een sober hotel. Basic kamers en basic ontbijt. Dure parking 12 € extra niet te vergeten. Parking beperkt verlicht. Geen code ontvangen 's morgens van receptionist voor buitenrijden. Na terug uitstappen en naar hotel geweest voor aanvraag code. Onvriendelijk behandeld met antwoord : je zou dit toch moeten weten dat we met code werken ...

• Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2017

Beste Koen,
bedankt om uw ervaring mee te delen.
Ons ontbijt buffet "à volonté" werdt pas verbeterd, ter plaatse gebakken broodjes, vers gemalen koffie, verse seizoensfruiten, ter plaatse geperste appelsiensap, zelf gebakken waffels...
Wij bieden parkeerplaatsen op onze parking én in onze garage, beiden zijn afgesloten, het verbaasd mij dat het verlichting niet voldoende was.
Wij zorgen ervoor dat de prijs concurrentiel blijft in vergelijking een publiek parking, die wordt aangeduidt op onze site.
Met vriendelijke groeten.

15 november 2016 beoordeeld

Goed gelegen stadshotel, op een vijftal minuutjes te voet van het centraal station en op voetafstand van het centrum. Netjes. Kamers relatief ruim. Nette en comfortabele badkamer. Vriendelijk onthaalpersoneel.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Vincent D, Responsable réception van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016

Beste Gast,
bedankt voor uw waardering, gastvrijheid, netheid, comfort...alles waavoor wij elke dag ons best doen. Tot ziens!

9 november 2016 beoordeeld

• Verbleef: November, 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Vincent D, Directeur général van Hotel Ibis Namur Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2016