Beoordeeld op 18 oktober 2016

Erg interessante ligging, op wandelafstand van het station van Gendron , en van botenverhuur voor de afvaart van de Lesse. Grote parking van waar veel mooie gemarkeerde wandelroutes vertrekken . Gastvrouw Fabienne heeft het niet gemakkelijk in haar privéleven en dat merkten we al enkele keren. De laatste begroeting was nogal flauw. Het opnemen van de drank liet even op zich wachten en enkele van de bestelde snacks vielen nogal klein uit voor de prijs. Ik had een forel gekozen en die was erg lekker. Uit vorige bezoekjes weet ik dat de keuken lekkere gerechten doorgeeft, en de drukte zal er nu voor iets tussen hebben gezeten. Ik geef nog steeds een goede beoordeling, en het is zeker de moeite om hier even uit te rusten na een dagje stappen , of om enkele dagen een kamer met ontbijt te boeken. Deze zaak is wel goed gekend bij de lokale bevolking. In de buurt? Geniet dan hier van een drankje ,een lekkere snack of echte maaltijd.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Al enkele malen gaan eten en steeds lekker gegeten. Ook nu mocht ik niet klagen van het eten, lntegendeel. Deze keer was ik geweest op onze nationale feestdag . Ik belde voor reservatie maar dit was volgens de mevrouw niet nodig, ze noteerde noch de naam noch het aantal personen. Eens aangekomen duurde het lang voor men de bestelling van de drank kwam opnemen. Eenmaal besteld kwam de drank maar niet. Het volk bleef ook maar toestromen . Iedereen die wou kon blijven eten wat natuurlijk resulteerde in chaos! Waarom zeg je niet gewoon dat het volzet is! Nu moesten mensen onder een lelijke witte tent zitten met banken zoals je op een pensenkermis bent. Dit verwacht je toch niet in een restaurant. Ik had dit restaurant aangeraden aan mijn vrienden maar waren diep teleurgesteld. Bovenal klopte de rekening ook niet. Ik verwacht niet de grote luxe maar een beetje meer klasse is wel geen overbodige luxe.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 16 februari 2015

Een goed weekend gehad mooie streek voor wandelingen en lekker eten in het hotel, aan Gendron la gare ruime en nette kamers.op wandelafstand van het mooie dorpje celles
vriendelijke en vlotte bediening

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 6 november 2013

Wij gingen onlangs kajakken aan de Lesse en sliepen op een camping vlakbij. 's Avonds gingen we een hapje eten in de Auberge... Super aangename verrassing! Het aperitief was dik inorde, alsook de cote a l'os. De vrouwtjes aten kip en deze was ook lekker, simpele bereiding maar vol van smaak.

Als toetje kregen we nog een drankje aangeboden van het huis.

De dag er op gingen we er ontbijten en dit was niet uitgebreid maar wel verzorgd en prijs/kwaliteit ook echt lekker!

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 2 september 2013

In Auberge de la Lesse kan alles. Eten om 15u, geen probleem, hondje mee? geen probleem. Kamers zijn in ok, geen grote luxe maar wel proper en verzorgd. Zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen hier nu reeds 15 jaar en nog nooit waren we teleurgesteld.

Datum van verblijf: augustus 2013