De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Ibis Dinant
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Dinant
5 weken geleden beoordeeld

Toen we toekwamen bleek het dat de vorige dag een drukke dag was geweest. Ondanks dit kregen we snel onze kamer toegewezen. De kamers zijn klein maar praktisch en voorzien van een nette badkamer met douche. De bedden waren comfortabel en hebben een matras van goeie kwaliteit.
De grootste troef van dit hotel is dat het centraal gelegen ligt in de mooie stad Dinant! Dit is het beste IBIS hotel die wij al hebben bezocht.

• Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het verblijf in ons hotel in het mooie centrum van Dinant.

Leuk om te lezen dat jullie het comfort in onze kamers op prijs hebben gesteld! En hartelijk bedankt voor de lovende woorden. We zullen deze delen met het team.

We zien jullie graag nog eens terug in de toekomst.

23 oktober 2017 beoordeeld

Ibis is net even buiten het centrum prachtig gelegen aan de Maas. Zeer schone kamer en dito sanitair niets op aan te merken. Café en restaurant met terras en fraai uitzicht.
Vriendelijk en prettig personeel . Ontbijt was prima zoals gewend zijn van Ibis!

Verbleef: Oktober, 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2017

Beste Tom,

Het doet ons veel plezier dat je zo hebt genoten van je verblijf in ons hotel!

We danken je hartelijk voor je lovende woorden. We vinden het fijn om te lezen dat je hebt genoten van je verblijf in onze schone kamers en onze prachtige ligging aan de Maas.

En leuk om te horen dat ook ons uitgebreide ontbijtbuffet, bestaand uit een variatie aan warme en koude gerechten, bij je in de smaak viel.

We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in Dinant.

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamers zijn goed. Niet overdreven. 2 vrije stopcontacten is in deze tijd ook wat weinig. Mobieltjes, tablet en camera bijvoorbeeld. Badkamer goed. Het ontbreekt aan koffie apparaatje en koeling of minibar op de kamer. Bedden zijn goed. Kamer met uitzicht op de Maas kost 12 euro meer. Wij hadden een Bongo Bon. Jammer dat je dan geen keus krijgt om het verschil bij te betalen. Avond eten is een opgewarmde hap. Maar op woensdag is er niet veel open in Dinant. Vriendelijk personeel maar 1 man per avond is te weinig. Moet drankjes, hapjes, maaltijden, inkomend en uitgaande reizigers en het terras draaiende houden. Ontbijt is een doe het zelf gelegenheid. Pannenkoeken zelf warm maken. Belgische wafels zelf bakken en zelfs de eitjes zelf koken. Heb 1 gast kunnen redden of hij had zijn rauw ei open getikt Verder prima keuze in broodjes en broodbeleg. Of yoghurt met van alles. Vers fruit. De verse sinaasappelsap is prima mits op tijd bijgevuld. Net zoals de croissants. Al met al had ik voor die prijzen meer verwacht.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Beste Jacqueline,

Wij danken uw voor uw uitgebreide en interessante feedback.
Wij betreuren het dat u niet volledig tevreden was over uw verblijf in ons hotel nabij het centrum van Dinant.

Onze kamers met uitzicht op de Maas kosten inderdaad 12 euro extra. Wij vragen u om, indien u een upgrade wenst, dit een volgende keer bij reservatie aan te geven.

Een Bongobon geeft namelijk recht op een standaardkamer en al onze kamers met uitzicht waren reeds geboekt. Dit is meteen de reden waarom wij u geen kamer met uitzicht konden aanbieden.

Ons team bedankt u voor het complimentje over de gastvrijheid. Wat fijn dat ons ontbijt, bestaande uit broodjes, verschillende soorten beleg, yoghurt en verschillende fruitsappen, u gesmaakt heeft. Wij noteren uw opmerking over het ontbijt en gaan na hoe we dit kunnen verbeteren.

Graag geven wij mee dat we geen minibar of koffieapparaat voorzien op de kamer, maar dat onze (snack)bar 24h per dag open is.

Wij noteren uw opmerking over het aantal stopcontacten. Aarzel een volgende keer niet uw problemen aan onze receptie voor te leggen, zodat wij samen ter plaatse een oplossing kunnen zoeken (een verdeelstekker bijvoorbeeld).

We betreuren het oprecht dat we u geen betere ervaring konden bieden en nemen uw opmerkingen ter harte.

19 oktober 2017 beoordeeld

Dit prima hotel ligt pal aan de maas en heeft alles wat je van een driesterren hotel verwacht: vriendelijke ontvangst, nette kamers met badkamer en gezellige bar met terras. Het gehele hotel is heel verzorgd en straalt gezelligheid uit. Vanop het terras heb je uitzicht op maas. Leuk dus om te genieten van een drankje als het mooi weer is. Het warm en koud ontbijtbuffet is mooi gepresenteerd en er is een uitgebreide keuze. Leuk is dat je zelf wafeltjes kan bakken met het Ibis logo. Ook aan de presentatie van de warme gerechten is er zorg besteed en dit oogt heel mooi in de rode potten. Parkeren kan gemakkelijk op het pleintje naast het hotel of op het grotere plein ietsje verder.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Beste Francis,

We danken u voor uw uitgebreide recensie.

Wij vinden het fantastisch dat u en uw partner zo genoten hebben van jullie verblijf in ons gezellige hotel in het centrum van Dinant. Ons team bedankt jullie voor het prachtige complimentje over de warme ontvangst en de nette kamers. Onze bar met terras en uitzicht op de Maas is inderdaad een van onze mooiste troeven.

Wat fijn dat jullie ons uitgebreide en lekkere ontbijtbuffet, bestaand uit een variatie aan warme en koude gerechten, in de bloemetjes zet. De zelfgebakken wafeltjes zijn inderdaad een favoriet van vele gasten.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen aan de oever van de Maas.

Met hartelijke groet,

12 oktober 2017 beoordeeld

Goede, schone kamer en badkamer. Uitstekend ontbijt.
Prima ligging t.o.v. het centrum ( plm. 5 loopminuten) .
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, waarvan de charmante juffrouw aan de receptie helaas het Nederlands (nog) niet machtig was.
Gezellige bar waarin het goed toeven was. Jammer dat na één avond de barvoorraad Cava (één fles!!) én de barvoorraad witte wijn (eveneens één fles!!) op was. Tijdens ons verblijf zijn deze dranken ook niet meer aangevuld.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Beste Simon,

Het doet ons deugd dat jullie zo genoten hebben van het verblijf in een van de mooie, comfortabele kamers van ons hotel nabij het centrum van Dinant en dat het ontbijt naar wens was.

Bedankt ook voor de complimenten aan ons personeel. We zullen deze met plezier met hen delen.

Onze excuses voor de tekortkomingen in de bar. We zullen dit noteren en bespreken met het team zodat de voorraad voortaan beter wordt aangevuld.

We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Dinant.

Hartelijke groeten,

19 september 2017 beoordeeld

Hotel is natuurlijk heel mooi gelegen aan de oevers van de Maas en aan de voet van de Citadel (op nog geen 5 minuten). Parkeerplaats voor de deur. Terras met uitzicht op de Maas. Kamer standaard maar verder netjes. Personeel spreekt meerdere talen. Hor voor de ramen. Kamers aan straatkant kunnen last hebben van lawaai.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Dinant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Beste Theo, Bedankt voor het delen van je ervaring met het Ibis Dinant hotel.
We zijn blij te lezen dat je zo tevreden was over je verblijf in ons centraal gelegen hotel en dat je hebt genoten van ons fijne terras met uitzicht op de Maas. Leuk dat je verder onze handige parkeerfaciliteiten benadrukt evenals ons meertalige personeel. Het spijt ons indien je wat last had van straatlawaai ondanks de dubbele beglazing.
Hopelijk mogen we je in de nabije toekomst wederom ontvangen. Met vriendelijke groet,

13 september 2017 beoordeeld

Zakelijke rondreis door België en Frankrijk gemaakt, prima hotels met prima service. Hier werd de prijs bij binnenkomst verdubbeld (was minuut geleden voor de deur nog de helft).
Eén handdoek per persoon, zat dus met natte handdoek om mijn lange haar. Volop schimmel in de badkamer. Geen toiletborstel (behoeft geen uitleg). Er werd gerookt in de kamer bij ons op de gang (dat was het enige waar ze weinig aan konden doen).
Kortom het duurste maar zeker slechtste hotel tijdens onze trip.

• Verbleef: September, 2017, reisde voor zaken

Beste mevrouw, Het betreurt ons te lezen dat u niet tevreden was over uw verblijf in ons hotel.
Het klopt dat wij online promotieprijzen hebben. Deze promotieprijzen worden door sites zoals Booking vaak online gepresenteerd om gasten aan te trekken. Het betekent dan niet automatisch dat onze kamers op die dag voor deze prijs te boeken is. Er is natuurlijk een verschil tussen de prijs van de dag en die van de site van tevoren, maar dit is doorgaans niet het dubbele. Kunt u mij wellicht een e-mail sturen wat de prijs was die online vermeld stond en de prijs die u ter plekke betaald heeft? Dan kijk ik dit voor u na. Bij voorbaat dank.
Het klopt dat wij geen toiletborstel in de kamer plaatsen om hygiënische redenen. Het is mogelijk om naar deze te vragen bij de receptie. Aarzel ook niet om hier om extra handdoeken te vragen als u hier behoefte aan heeft. Dit is voor ons ook geen probleem. We vinden het vervelend dat u last heeft gehad van de rook op de gang. Wij hanteren in het Ibis hotel het "15 Minuten Tevredenheid Garantie" contract. Het "15 Minuten Tevredenheid" contract is een unieke illustratie van de inzet voor onze gasten van het Ibis Hotel. Als een vervelend donderwolkje je verblijf dreigt te verpesten, aarzel dan niet om ons op elk moment, dag of nacht te informeren. De ibis team heeft 15 minuten op de klok om het uit te vogelen. En als ze dit donderwolkje niet binnen de aangegeven tijd kunnen wegjagen, is dit een dienst van het hotel. We zullen uw opmerkingen inzake de hygiëne noteren en de verantwoordelijke personen hierop aanspreken.
We hopen dat we u mogen verwelkomen voor een volgend bezoek om u een betere ervaring te geven. Met vriendelijke groeten,
Véronique DEGIVES, Beheerder

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Dinant in overweging
op 3,3 km afstand
Hotel Ibis Namur Centre
op 22,7 km afstand
The Royal Snail Hotel
Prijzen weergeven

In Ibis Dinant geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Dinant

Adres: Rempart d'Albeau 16, Dinant 5500, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Namur Province > Dinant
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Dinant
Prijsklasse: € 55 - € 81 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis Dinant 3*
Aantal kamers: 59
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Expedia, Hotels.com, Weekend Desk en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Ibis Dinant met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?