“Tof huisje”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van La Chaumière d'Alhoumont

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Gent, België
1 beoordeling
“Tof huisje”
Beoordeeld op 11 oktober 2017 voor een verblijf in Oktober, 2017

Gezellig huisje voor max 6 personen (slaapplaatsen) maar slecht 4 zetels.
Alles is aanwezig. Direct bij de bossen om een wandeling te starten.
Petanquebaan aanwezig, super!!
Geen negatieve opmerkingen. Eigenaars wonen naast de woning maar die zie of hoor je nauwelijks. Een aanrader!!

Line Dav ...
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“TOP huisje!”
Beoordeeld op 29 november 2016 voor een verblijf in November, 2016

Super leuk, proper, gezellig,...huisje! Al de tweede keer dat we er verblijven. Ideaal met (kleine) kinderen! Goed en heel rustig gelegen...zowel te voet als met de auto heel wat dingen te beleven. Een echte aanrader! Wij zijn FAN!

Reisgroep: En famille élargie
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Jack K
Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Nog mooier dan voorgaande keren!”
Beoordeeld op 5 september 2016 voor een verblijf in Augustus, 2016

Het wordt langzamerhand een traditie om eind augustus weer naar Alhoumont te gaan. Dit was de derde keer voor ons 4. Zo onder de indruk als we bij heg eerste bezoek waren over de sfeer, afwerking en compleetheid, waren we nu onder de indruk dat de eigenaar nog steeds in staat is het nog mooier te maken. Volgend jaar weer, al is het om te zien af alle nieuwe plannen gelukt zijn. Dit keer weer 30+ graden, maar een zwembad zal niet haalbaar zijn, misschien een buitendouche? L'année prochaine!

Lei N
Niveau 4 bijdrager
29 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Prachtige vakantiewoning”
Beoordeeld op 15 augustus 2016 voor een verblijf in Augustus, 2016

De vakantiewoning is heel stijlvol ingericht. Warme ontvangst door de eigenaar die je hierna alle privacy geeft. Alle nodige voorzieningen aanwezig en zelfs meer dan dat. Rustige tuin met mogelijkheden voor sport en spel. Alles was proper en net. De overdekte barbecue en het overdekte terras waren voor ons een absolute meerwaarde evenals de infra-roodcabine.
Veel uitstapmogelijkheden in de buurt : Rochefort, La Roche, Houffalize, Bastogne. Aanrader voor een gastronomisch diner : La Fleur de Thym in Houffalize.

Service
Pluspunten: Overdekte barbecue en 2 badkamers
Reisgroep: Uitgebreide familie
jonasrupu ...
Lovendegem, België
2 beoordelingen
“Een geweldige tijd”
Beoordeeld op 8 augustus 2016 voor een verblijf in Juli, 2016

We hebben hier 14 dagen verbleven en de tijd is hier werkelijk voorbij gevlogen. Ondanks af en toe het mindere weer hebben we het hier erg naar onze zin gehad. Leuke uitstappen in de omgeving. Zeker langs de Ourthe is een aanrader en is goed te doen vanuit het huisje alsook enkele wandelingen de andere richting. Ook met de auto richting Achouffe en het meer van Nisramont is een aanrader.
Verder was er in het huisje alles aanwezig zodat we geen extra gerief van thuis hoefden mee te nemen. Er is een mooie BBQ ( met bijhorend gerief ) en ingerichte keuken, sauna en inloopdouches, mooie tuin met planten en struiken en ligzetels. We hebben heel goed geslapen omdat het er heel rustig is. Voor de kinderen was het ook een leuke tijd want die konden zich amuseren met petanque, cricketspel, tafelvoetbal, gezelschapsspellen, games en films. Een minpunt zijn een beetje de vliegen maar ook hier hebben de eigenaars er zoveel mogelijk voor gedaan om er zo weinig mogelijk last van te hebben.
Het blijft een aanrader om te komen en de eigenaars zijn heel gastvrij, je kan er steeds bij terecht!

Reisgroep: En famille avec jeune(s) enfant(s)
Je leeftijdgroep 35-49
Bastiaan ...
1 beoordeling
“Waanzinning!!”
Beoordeeld op 4 mei 2016 voor een verblijf in Maart, 2016

In maart een paar daagjes met vrienden hier verbleven en zelfs na een paar dagen werkelijk niets kunnen ontdekken wat niet goed is. Het huisje zelf, de wijze waarop het is gerestaureerd, de gebruikte materialen, de uitrusting en het misschien wel het allerbelangrijkste..... de sfeer die de eigenaren in het huisje hebben weten aan te brengen is echt weergaloos. Voor ons is dit zeker een plekje waar we nog gaan terugkeren, en ik heb zo'n vermoeden dat dit voor iedereen geldt die hier al eens heeft verbleven.

Service
Pluspunten: afwerking/sfeer en het contact met de eigenaar
Minpunten: n.v.t.
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Jack K
Niveau 3 bijdrager
12 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Second time around...”
Beoordeeld op 3 november 2015 voor een verblijf in September, 2015

Na ons verblijf vorig jaar in augustus waarbij wij heel erg hebben genoten van het bijzonder fraai gerestaureerde 'kleine huisje', en helaas wat minder van het weer, wederom dit jaar besloten weer te gaan. Het weer was waanzinnig; tegen de 30 graden(!), dus genoten van de fraaie tuin en iedere avond buiten culinair genoten van alles uit de regio.
Eigenaar Dominique had aangegeven dat de buitenzijde van het huis was opgeknapt, geheel in kleur van deze tijd. Dit zag er heel erg fraai uit.
Ook dit keer genoten van alles dat aanwezig was in het huis (ruim voldoende servies, glaswerk en keukenapparatuur).
Een derde keer genieten zal volgend jaar vast wel weer lukken!
Dominique & Viviane wederom: Bedankt voor dit fijne verblijf!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren