Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
moet je gezien hebben

geweldige rondleiding gehad van begin tot eind. mijn dochter van 6 vond het wat minder op de ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
LindaEngelen1977
Fantastische rondleiding!!

De rondleidingen worden gegeven door militairen die vol enthousiasme vertellen over de geschiedenis ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Meander31449738213
Lees alle 712 beoordelingen

Beoordeeld op 29 april 2018

Een enthousiaste en meertalige gids gaf ons heel wat uitleg over de laatste maanden van WO II, in het bijzonder het Ardennen offensief. De rondleiding was heel boeiend en er werd ook heel wat randinformatie gegeven.
Het museum zelf, zowel het kleine materieel als de voertuigen, was zeker de moeite waard.
Een aanrader!

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Zaterdag begeleide toer gedaan met vrienden. Ik ben zelf niet op oorlog gesteld maar vondt deze toer heel interssant. De manier waarop alles tot bijna on elk detail werdt uitgelegd was enorm. Daarbovenop was de uitleg helemaal niet saai of museum achting . We kregen ook randinformatie dat niets met de WO II te maken had maar wel zaken duidelijker maakte. Een grote aanrader

Beoordeeld op 13 april 2018 via mobiele applicatie

Een mooie museum. Moet men zeker bezoeken als men in Bastogne langs gaat goede scène ook voor kinderen door middel van een verhaal. Ga niet te veel vertellen anders geen verassing meer. Zou zonde zijn. Gewoon beoeken

Beoordeeld op 9 april 2018

We bezochten dit museum met ons gezin en opa en oma. We konden de rondleiding volgen in het Frans of het Engels. Wij kozen ervoor om de rondleiding in het Frans te volgen. Het was echt de moeite. De gids, Olivier, was duidelijk heel gepassioneerd en vertelde met zeer veel enthousiasme. We kwamen in verschillende ruimtes die nog volledig intact waren en waar uitsluitend authentieke voorwerpen lagen. We zagen een veldhospitaal, verschillende oorlogsvoertuigen,... alles met zijn eigen indrukwekkend verhaal. Zeer boeiend!

Beoordeeld op 5 april 2018 via mobiele applicatie

Mooie en grote collectie, gedreven mensen. De moeite om naartoe te gaan!
De rondleiding duurt ongeveer 2u30 à 3u