Beoordeeld op 30 september 2020

All Tiptop. Het ontbijt, dat anders in buffetvorm aangeboden wordt is echter zeer goed geregeld van achter een barriere van tafels door het personeel. TV aanbod mocht ten minste één Nederladstalige en/of Engelse zender bevatten..

Beoordeeld op 24 september 2020

bij het ontbijt bediening met handschoenen ontvangst geen probleem kamer was klaar om 14 u zodat we direct onze bagage in de kamer konden achterlaten en onze ontdekkingstocht in Bastongne konden starten0

Beoordeeld op 24 september 2020

Goed ; jammer dat de routine voor het onderhoud van de kamers blijkbaar volgens een "vast stramien" verloopt . De volledige AM weg ; van 1130hr tot 1330hr waren we in de kamer ; volledige PM weg , dus 2 dagen geen onderhoud en slechts buiten op een stoel verse handdoeken .

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

verder moderniseren en dit is een zeer prachtig hotel , proficiat voor de inspanningen om toch in Coronatijden een fijn buffet aan te bieden . Zeer nette kamer - rustig - geen lawaaihinder . warmwaterkoker en thee aanbieden is fijn - maar ik ben een koffiedrinker ( en koffie was niet aanwezig ) warmwaterkoker staat op een plaats waar geen stekker is en waar het ook niet aangewezen is om water te koken .

Beoordeeld op 18 september 2020

Mijn keuze voor dit hotel was vooral ingegeven door de locatie, vlakbij het busstation "Gare du Sud" (ik reis altijd met het openbaar vervoer), maar uiteraard is Bastogne niet zo heel groot, dus ook het centrum is vlot te bereiken (5 à 10 minuten te voet). Het Oorlogsmuseum en Mardasson-monument is per bus te bereiken, maar ook prima te lopen, in zo'n 45 à 60 minuten vanaf het hotel.

Mijn kamer was uitstekend (bed, badkamer), en het ontbijt was (in de huidige corona-omstandigheden) heel aardig georganiseerd: je gaat naar een soort balie waarachter een medewerker staat, noemt (of wijst aan) wat je wilt hebben (brood, beleg, vruchtendrank, roerei, enzovoort) en krijgt dit op een dienblad, dat je meeneemt naar je tafel. Koffie kun je wel zelf uit een automaat pakken.

Overigens geldt in het hele openbare gedeelte van het hotel (dus overal, behalve op je kamer, en aan je eigen tafel in de ontbijtruimte) dat iedereen een mondkapje draagt.