Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk onthaald en verder geholpen. Kamer was zeer verzorgd en net. Moderne kamer. Hotel ligt naast drukke rotonde maar dat valt qua geluid zeer goed mee. Tankstation, bakkerij en shop onder het hotel zijn gemakkelijk!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

Ok dit motel is wel erg nieuw dus het ziet er sowieso goed uit. De kamer is netjes, ruim en geluiddicht.

Dat moet ook wel want de kamers bevinden zich boven een tankstation, maar daar merk je dus niks van.

De badkamer is prachtig. Helemaal betonlook met grote stortdouche en LED verlichting. Echt veel beter dan thuis!

Het ontbijt is in het tankstation maar prima hoor. Er is voldoende keuze met goed stokbrood en croissants. Niks op aan te merken.

Motoren kun je buiten zetten onder de luifel van het tankstation. Er staan voldoende camera's gericht dus geen zorgen, gewoon boeken!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit motel vond ik heel goed. Het ligt 300m van de centrum dus kan je gemakkelijk te voet naar daar. Heb hier een weekendje gezeten, weinig straatlawaai, mooie kamer en badkamer, het ontbijt was ook goed. Stokbrood, ontbijtgranen, yoghurt, fruit, koffiekoeken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Super kamer boven een tankstation op 3 minuten wandelen van de markt. Parking geen probleem. Enig minpunt is tijdens de winter de temperatuur in de ontbijtzaal. Ontbijt is ook ok met super Nespresso koffie.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 25 februari 2018

Inderdaad bij een tankstation inclusief kleine supermarkt. Vriendelijke receptie en niets is te veel voor hen. We werden Keurig geholpen je merkt helemaal niets van verkeer of geluiden van buiten. Keurige Kamer, heerlijke bedden, koffie en thee op de kamer en gratis 2 flesjes water. Je logeert heel Centraal en vlakbij restaurants en het ontbijt was ook prima. Er was van alles. Kortom echt een aanrader. Zeker een uitstekend Waard

Kamertip: Er zijn maar 8 kamers,dus snel beslissen
Datum van verblijf: februari 2018
Mike R, Gérant van Le Merceny Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2018

Geachte yvdb2015,

Dank U vriendlelijk voor U reactie. We zijn heel blij dat U tevreden bent geweest bij ons.

Hopelijk to een volgend keer.

Mvg
Mario Schmit