“Enthousiast onthaal”

Le Maxime
Geclassificeerd als nr. 54 van 61 Restaurants in Bastogne
Keukens: Belgisch, Frans
7 mei 2019 beoordeeld

We werden met veel geestdrift begroet en lieten ons vooraf een lekker plankje met brood en ham voorschotelen. Achteraf vonden we dat nogal prijzig. Het enthousiasme van de ober werkte aanstekelijk want we bestelden veel meer dan normaal, dus best een pittige rekening. Maar het eten was heel smakelijk

Datum van bezoek: mei 2019

27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De Beste tartaar die ik in jaren heb geeten.
Verzorgde zaak maar zenuwachtig.
We komen zeker terug.Jamjam.

Datum van bezoek: april 2019
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voor ons altijd een erg goed adresje. Maar na een wat mindere ervaring toch nog maar eens terug gegaan. Tot ons afgrijzen werd de steak gefrituurd en waren hun altijd super lekkere gehaktballen tot meer dan de helft gekrompen. Schandalig geworden.

Datum van bezoek: februari 2019
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We vroegen een vol au vent, een friet americain en een ham meloen.
De ham met meloen kostte 15 euro, maar rekenden 19€ aan.
De vol au vent en de friet Americain rekende ze aan als een menu met dessert. Dat vroegen we helemaal niet. Het werd wat grimmig en om alle problemen te vermijden, vroeg ik naar onze desserts. Maar deze waren op. Ik zei, ja geef ons dan koffie, maar dat was niet mogelijk, dessert is dessert . Na veel miserie hebben we twee halve koffie’s gekregen. Dit noem ik oplichting!
We hadden bezoek uit Australië, leuk hoor.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 januari 2017 beoordeeld

Hoe in godsnaam kan je een steak in een frituur gooien ipv in een pan. De frieten dropen van het vet.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Le Maxime bekeken, bekeken ook

Bastogne, Belgisch Luxemburg

In Le Maxime geweest? Deel je ervaringen!