Beoordeeld op 19 juni 2018

Wij hadden een hele mooie vrijstaande D2 punt chalet welke mooi was opgeknapt.
Heerlijke bedden en gras voor kinderen direct voor de deur.
We hebben genoten van de nieuwe midgetgolfbaan met ons gezin.

Jammer dat serveren in restaurant zo lang duurt, wachten op 1e drankbestelling duurde wel erg lang. Hoop dat dit incidenteel is maar moet wel beter.
Ontbijt in restaurant prima maar wat extra's evt tegen betaling zou super zijn.

Tip voor drukte bij incheck receptie:
Zet een koffie machine neer met sta-tafeltje die bij aankomst gratis kopje koffie geeft.
Het wat lang wachten zal niemand dan vervelend vinden en hoop credit vinden bij (wachtende) gasten.

Kamertip: Vraag naar een gerenoveerde woning
  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2018

Bedankt voor uw mooie review, fijn te horen dat u zo heeft genoten! Wij nemen uw tips zeker mee in onze nieuwe plannen. Hopelijk tot ziens op Domaine Long Pré!

Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi vakantiepark, prachtige ligging. Alle voorzieningen zijn aanwezig (speeltuin, zwembad, speelweide, tennis, volley en minigolf). De recent vernieuwde minigolf is aangenaam. Via de brug ben je direct in het bos met meerdere wandelroutes. Huisjes zijn aangenaam ingericht, er is wel groot verschil. Ons huisje voor 9 personen was recent vernieuwd en super! Topper in zijn prijsklasse

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te horen dat u zo heeft genoten van ons park. Wij verwelkomen u graag opnieuw in de toekomst!

Beoordeeld op 1 januari 2018

omgeving ligt dichtbij stavelot en malmedy , plopsa coo en waterval coo heel dichtbij . winkels zoals carrefour , delhaize in de omgeving . domein ok , maar ons huisje was wel oud . zeepbakje valt uit de muur , rotte plinten , vuil tapijt , vlekken op de zetels . alles is wel aanwezig , maar je mag niet te nauw kijken . vervelend is ook dat de verwarming steeds uitslaat , waardoor het vlug afkoelt. kleine huisjes ook . goed , maar voor een kort verblijf . wij waren daar 3 dagen om oud/nieuw te vieren

Kamertip: ze zijn bijna allen hetzelfde, je kunt een bungalow met tuintje krijgen ook . deze liggen aan de rivier
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2018

Bedankt voor uw eerlijke review! Hopelijk heeft u kunnen genieten van uw verblijf op ons park en van de mooie omgeving. Wij zien u in de toekomst graag nog eens terug.

Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Op vakantie geweest in de Ardennen. Bungalow gezocht die niet te duur was. Goed gelukt hier. Eenvoudig park. Pluspunt was parkeren voldoende gelegenheid, naast de deur. Nadeel (of voordeel) geen WiFi in de bungalow, geen spullen voor kinderen. Verder langs doorgaande weg, met de auto snel bij bakker. Redelijk wat opties voor leuke dagbestedingen. Al met al een dikke voldoende. Top!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Bedankt voor uw review! Fijn dat u heeft genoten van uw vakantie in de Ardennen :) Wij nemen uw tips mee in onze toekomstplannen en hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

De locatie van het park is super: op een korte afstand van de watervallen van Coo en Plopsa Coo. Het ligt middenin het groen en langs het domein loopt de rivier.

De huisjes zijn een beetje verouderd en er ging een geurtje. Dit komt waarschijnlijk doordat de huisjes een hele winter hebben leeg gestaan.

Wie graag met zijn hond reist, is hier aan het juiste adres. Want onze viervoeters zijn hier welkom!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
DomaineLongPre, Manager van Domaine Long Pre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Bedankt voor uw recensie! Wij verwelkomen u graag in de toekomst opnieuw, samen met uw viervoeter(s).