7 november 2017 beoordeeld

Sinds meer dan 25 jaar gaan wij met veel enthousiasme naar die heerlijke plek en komen nog altijd met de grootste tevredenheid terug. Je wordt er nog steeds ontvangen als vriend en verwend als een eregast. De chef aan het fornuis weet je steeds te bekoren met nieuwe en verfijnde gerechten en iedere morgen staat een hemels en overvloedig ontbijt klaar om blijgemoed de dag te beginnen.
Hopelijk kunnen wij er nog 25 jaar bijdoen!

Kamertip: alle kamers in de nieuwbouw
Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
7 oktober 2017 beoordeeld

Hartelijke, warme ontvangst na een last minute boeking door pech onderweg. Verrassend mooie combinatie van oud-en nieuwbouw en daardoor zowel stijl als luxe.
Prima kamer met grote badkamer. Fijne wellness op het dakterras. Fantastisch diner!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met leuke tuin en terras. Erg netjes en vriendelijk personeel. Ontbijt uitstekend verzorgd. Hotel ligt zeer dicht bij circuit (ca. 5 min per auto). Enigszins prijzig maar dit is niet onredelijk.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
23 juni 2017 beoordeeld

Zoekende naar een wat beter restaurant kwamen we bij" le Val Ambleve" terecht.
Even schrikken qua prijs. MAAR: wat een feest.
Een prachtige ambiance, wat verzorgd.
Alles maar echt alles is perfect.
Nu naar menu's . Een 45 euro 3 gangen menu en en 75 5 gangen menu. We kozen voor het laatste. We dronken er een prachtige Medoc bij.
Zelden zo MOOI GEGETEN. Een ganzenlever , ik kan het niet vertellen. Subliem!
Enfin, naar toe gaan.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
27 mei 2017 beoordeeld

In dit hotel weten ze je goed te verzorgen en een punt van kritiek is de kamer die aan de doorgaande provinciale weg ligt. Erg lawaaiig en je kon het raam niet open hebben. Ontbijt en diner uitstekend, maar als je met 2 echtparen gaat eten en de heren nemen het dag diner à € 57,50 en de dames nemen alleen een voorafje en een hoofdgerecht, dan betaal je daar ook € 57,50 voor.

Verbleef: mei 2017