16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee nachten gelogeerd in dit hotel. Ontvangst heel hartelijk en vriendelijk. De kamers zijn op het eerste zicht proper en netjes. Nadeel: de muren zijn zwart en witte plekken op de muur?? Ook de badkamer had maar vreemde vlekken op de muur. We hebben last gehad van water in de kamer. Een lek in de kamer boven ons. Na het uitchecken hebben we dit gemeld. Ze hebben daar heel positief op gereageerd. De baas werd onmiddellijk opgebeld en we hebben ook korting gekregen.
Aanrader voor wie niet veel eisend is. Dicht bij het centrum. Ontbijt was goed.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
27 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer enorm gehorig, vies tapijt, slecht bed, gordijnen houden geen licht tegen, douche geen douchekop houder en geen douchegordijn daarom alles nat. Het hotel ligt wel op loopafstand van het centrum 10 min lopen. Ik kom hier niet meer terug.

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
6 april 2015 beoordeeld

Le Cygne d'Argent ligt net buiten het centrum aan een rustige straat. De receptie is vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamer zijn netjes en van voldoende luxe voorzien voor deze prijs. Onhandig is de internetverbinding met de ingewikkelde paswoorden voor elk apparaat apart. Verder is onhandig dat er een nummer 12 en 12b(in plaats van 13?). Zowel wij als die van de andere kamer stonden eerst aan de verkeerde deur. Ook is de nummervolgorde niet logisch (12 naast 8).

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
4 juli 2014 beoordeeld

De meneer bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik mocht zelfs zijn haargel lenen, omdat ik de mijne niet bij me had. Het hotel heeft een afgesloten garage. Wij waren op een motorreis, en dan is het handig dat je je motoren 's nachts veilig kunt stallen.
Verder is het op loopafstand van het centrum en uitgaansgelegenheden, dus prima gelegen.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
9 juli 2012 beoordeeld

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, maar wel in een achteraf straat. De entree maakt een armetierige indruk. Via een smalle trap (er is overigens wel een lift) kom je op de 1e verdieping. De kamer is erg donker. Het enige raam ziet uit op de 5 meter verder tegenoverliggende kamer. Je kunt letterlijk horen wat andere gasten bespreken. De inrichting en kleurstelling is oubollig. De vloerbedekking is uitgesproken vies. Het 2 persoonsbed is smal (1,40m) maar het ligt goed. De badkamer is schoon, maar eenvoudig. Het woord 'handdouche' krijgt hier een nieuwe dimensie: er is nog niet eens een haakje om deze aan op te hangen, laat staan een glijstang. Omdat er ook geen douchegordijn is, moet je je voorzichtig douchen om geen overstroming te veroorzaken. Het ontbijt houdt niet over. Oud brood op zondagochtend terwijl een eitje ver te zoeken is. De (chocolade-)croissants kunnen de boel ook niet redden... De Pakistaanse/Indiase(?) familie die het hotel runt, zal wel zijn best doen, maar volgens ons kán ze niet beter... Er is geen Wifi in het hotel.

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner