• Bar/lounge
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
Gratis annuleren tot 22/07
Gratis annuleren tot 26/07
Zie aanbieding
Liege Youth Hostel(Luik)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis ontbijt
Gratis annuleren tot 25/07
Gratis annuleren tot 27/07
  • Zwembad
26 maart 2018 beoordeeld

Juist terug van een city trip naar Luik. Gelogeerd in dit hotel. Ligt centraal gelegen in Luik. Gezellige kamers, goede bedden en mooie badkamer. Lekker en volledig ontbijt. Alles was aanwezig van pistolets tot yoghurt, noem maar op. Motor geparkeerd in naast gelegen parking. € 20,- voor namiddag, avond en nacht. Hotel is zeker een aanrader.

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Dank u voor uw zeer positieve opmerking.
We hopen u binnenkort weer te zien.
Vriendelijke groeten,
Valérie

Hou je van ons? Zeg het op onze Facebook-pagina: Pentahotels Liège

4 maart 2018 beoordeeld

Aangenaam hotel op loopafstand van centrum. Geweldig ontbijt, sfeer beneden in bar/lounge/eetgedeelte relaxed en open. Mooie en schone kamers, heerlijke bedden. Aardig personeel. Minpuntje: de kamers aan de achterkant (o.a. 114 en 115) kijken uit op de betonnen garage, foeilelijk uitzicht. Gordijnen dus maar dicht gehouden!

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018

Wij danken u voor uw zeer positieve reactie, we zijn verheugd om uw verblijf in Luik zeer aangenaam te hebben gemaakt.
Wij nemen nota van uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien.

5 februari 2018 beoordeeld

Genoten van prachtig hotel. het ligt dicht bij het centrum. Parkeren gemakkelijk en aan gunsttarief in parkeergarage naast hotel. Heel vriendelijk personeel, goede bedden . Heel lekker en uitgebreid ontbijt.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Wij danken u voor uw zeer positieve reactie, we zijn zeer verheugd dat we uw verblijf in Luik zeer aangenaam hebben gemaakt en hopen u snel weer te zien.

30 december 2017 beoordeeld

We hadden een goed verblijf in dit hotel, mooie stad met bijhorende kerstmarkt.
Personeel was zeer vriendelijk en deed moeite om Nederlands te spreken.
Enkel spijtig dat er problemen waren met de tv en free pay tv.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

We danken u voor uw zeer positieve reactie, we zijn zeer verheugd dat we uw verblijf in Luik zeer aangenaam hebben gemaakt en hopen u snel weer te zien.

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel aan de rand van cenrtum. Je loopt zo de gezellige winkelstraatjes in. Ruime kamer met geweldig ruim bed. Matrassen liggen uitstekend. Praktische badkamer met inloopdouche. Zoveel beter dan in onhandige badkuip douchen. I like it! Beneden gezellige bar voor een drankje.
Eten kan ik niet beooordelen. Wij vinden het altijd leuk om in stad te ontbijten/lunchen/dineren.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner