“Heel fijn hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Pentahotel Liege
Beoordeeld als nr. 2 van 19 hotels in Luik
3 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben 1 nacht verbracht in het Pentahotel. De sfeer in het hotel is zeer aangenaam, dat meteen al bij binnenkomst duidelijk is. De ontvangst was vriendelijk en correct. De hotelkamer is in een retro stijl ingericht, met oog voor detail. De kamer was zeer schoon. In het hotel zelf heerst een levendig en hip sfeertje doordat bar en receptie slim zijn gecombineerd. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Al met al een zeer leuk en comfortabel hotel, dat wij zeker aanraden.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Caroline G, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2017

Bedankt voor uw zeer positieve beoordeling, we zijn verheugd uw verblijf in Luik zeer aangenaam te maken en we hopen u snel weer te zien.
Met vriendelijke groet, Valerie
Vind je ons leuk? Zeg het op onze Facebook pagina: Pentahotels Luik

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne kamer. Zeer toegankelijk, ook voor rolstoelen. Centrum te voet bereikbaar. Heerlijk en rijkelijk ontbijt. Zeer uitgebreide fitness. Jonge en moderne inrichting, zeer origineel. Parking en wifi. VA

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Caroline G, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Met vriendelijke groeten, Caroline

26 juni 2017 beoordeeld

Als je het hotel binnen komt doet het interieur op het eerste zicht wat vreemd aan omdat je denkt dat je in één of andere bar binnenkomt maar eens binnen stel je vast dat de ontvangst heel vriendelijk is men zelfs poogt wat Nederlands te spreken. Kamers waren zeer ruim en netjes met grote televisie aan de wand. Matrassen van heel goede kwaliteit. Badkamer heel proper met lavabo en douche. Ook het ontbijtbuffet was heel ruim en tijdig aangevuld. Ook plaats genoeg om te zitten. Het personeel ook heel vriendelijk en het hotel ligt niet zo ver van het centrum. Bovendien heeft het hotel ook een ondergrondse parking. Zeker aan te raden voor een verblijf in Luik. Zaten in kamers aan de voorkant van het hotel tegen de boulevard maar hadden geen last van het geluid van het verkeer dat echter in het weekend vermoedelijk minder is dan in de week. Kamers zijn echter goed geïsoleerd en men heeft geen last van de buren.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
Caroline G, Responsable commercial van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2017

Dank u voor uw zeer positieve beoordeling, we zijn blij te hebben gemaakt van uw verblijf in Luik zeer aangenaam en hopen u snel te zien.
Met vriendelijke groet, Valerie
U houdt van ons? Zeg het op onze Facebook-pagina: pentahotels Liege

29 mei 2017 beoordeeld

Leuk hotel, dichtbij het centrum, met eigen parkeerruimte dichtbij. Kamer is eenvoudig, maar voldoet voor de nacht. Persoonlijk liever wat steviger bed gehad, nu het gevoel gehad in een kuil te liggen.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw indrukken te delen. We zijn blij dat u in het bijzonder op prijs hebben gesteld onze nieuw concept "Lifestyle", ontbijt, TV met gratis films en series, De vriendelijkheid van onze medewerkers, het decor en de locatie in het hart van de stad.
Als voor de bedden, ze zijn veel verder dan de standaard normen of 2 * 1m10 op 2m20 of 2m20 op 2m20. We vinden het jammer om te lezen dat onze aanwezige je niet volledig tevreden, maar we staan ​​er versteld van je reactie, Penta in feite zet een punt voor het leveren van hoge kwaliteit matrassen.
Wij verheugen ons op uw komst bij pentahotel Luik en verblijf in uw beschikking. Met vriendelijke groet, Valerie

3 april 2017 beoordeeld

Mooi leuk hotel, niet te ver van.het centrum van Luik. Zeer vriendelijke bediening. Zeer uitgebreid ontbijt met ruime keuze van alles.. Prachtige ruime kamer met alle comfort. Toffe bar om 's avonds iets te drinken.

• Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Caroline G, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in pentahotel Luik. Met vriendelijke groeten, Caroline

28 maart 2017 beoordeeld

Heel leuk hotel! Vriendelijke ontvangst. Mooie, rustige kamer met goed bed. Lekker ontbijt, maar tip: Luikse wafels i.p.v. KOUDE Brusselse wafels? Ook: slechts éen BVN-televisiekanaal? Geen Een - Canvas in een Belgisch hotel? Beetje raar. Maar verder: top! Wij komen terug.
XXX Nu nog die wafel?

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern qua styling. Zeer vriendelijk personeel. Comfortabele kamer. Leuk en uitnodigend om s'avonds in de bar nog wat te 'chillen' met een whiskytje. Bijhorende parkingmogelijkheid extra troef maar moeilijk in te manoeuvreren met ietwat grotere auto!
Goede locatie t.o.v. De binnenstad.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Caroline G, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Luik bekeken
op 0,3 km afstand
267 beoordelingen
op 6,6 km afstand
Globales Post Hotel & Wellness
Prijzen weergeven

In Pentahotel Liege geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pentahotel Liege

Adres: Boulevard de la Sauveniere 100, Luik 4000, België (Voorheen Mercure Liege Centre)
Telefoonnummer:
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Provincie Luik > Luik
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 19 hotels in Luik
Prijsklasse: € 86 - € 247 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pentahotel Liege 4*
Aantal kamers: 105
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pentahotel Liege met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Mercure Liege Centre Hotel
Mercure Hotel Liege Centre
Mercure Hotel Liège

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?