Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Fijne kamer. Zeer toegankelijk, ook voor rolstoelen. Centrum te voet bereikbaar. Heerlijk en rijkelijk ontbijt. Zeer uitgebreide fitness. Jonge en moderne inrichting, zeer origineel. Parking en wifi. VA

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Caroline G, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Met vriendelijke groeten, Caroline

Beoordeeld op 26 juni 2017

Als je het hotel binnen komt doet het interieur op het eerste zicht wat vreemd aan omdat je denkt dat je in één of andere bar binnenkomt maar eens binnen stel je vast dat de ontvangst heel vriendelijk is men zelfs poogt wat Nederlands te spreken. Kamers waren zeer ruim en netjes met grote televisie aan de wand. Matrassen van heel goede kwaliteit. Badkamer heel proper met lavabo en douche. Ook het ontbijtbuffet was heel ruim en tijdig aangevuld. Ook plaats genoeg om te zitten. Het personeel ook heel vriendelijk en het hotel ligt niet zo ver van het centrum. Bovendien heeft het hotel ook een ondergrondse parking. Zeker aan te raden voor een verblijf in Luik. Zaten in kamers aan de voorkant van het hotel tegen de boulevard maar hadden geen last van het geluid van het verkeer dat echter in het weekend vermoedelijk minder is dan in de week. Kamers zijn echter goed geïsoleerd en men heeft geen last van de buren.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Caroline G, Responsable commercial van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017

Dank u voor uw zeer positieve beoordeling, we zijn blij te hebben gemaakt van uw verblijf in Luik zeer aangenaam en hopen u snel te zien.
Met vriendelijke groet, Valerie
U houdt van ons? Zeg het op onze Facebook-pagina: pentahotels Liege

Beoordeeld op 29 mei 2017

Leuk hotel, dichtbij het centrum, met eigen parkeerruimte dichtbij. Kamer is eenvoudig, maar voldoet voor de nacht. Persoonlijk liever wat steviger bed gehad, nu het gevoel gehad in een kuil te liggen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw indrukken te delen. We zijn blij dat u in het bijzonder op prijs hebben gesteld onze nieuw concept "Lifestyle", ontbijt, TV met gratis films en series, De vriendelijkheid van onze medewerkers, het decor en de locatie in het hart van de stad.
Als voor de bedden, ze zijn veel verder dan de standaard normen of 2 * 1m10 op 2m20 of 2m20 op 2m20. We vinden het jammer om te lezen dat onze aanwezige je niet volledig tevreden, maar we staan ​​er versteld van je reactie, Penta in feite zet een punt voor het leveren van hoge kwaliteit matrassen.
Wij verheugen ons op uw komst bij pentahotel Luik en verblijf in uw beschikking. Met vriendelijke groet, Valerie

Beoordeeld op 3 april 2017

Mooi leuk hotel, niet te ver van.het centrum van Luik. Zeer vriendelijke bediening. Zeer uitgebreid ontbijt met ruime keuze van alles.. Prachtige ruime kamer met alle comfort. Toffe bar om 's avonds iets te drinken.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Caroline G, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen in pentahotel Luik. Met vriendelijke groeten, Caroline

Beoordeeld op 28 maart 2017

Heel leuk hotel! Vriendelijke ontvangst. Mooie, rustige kamer met goed bed. Lekker ontbijt, maar tip: Luikse wafels i.p.v. KOUDE Brusselse wafels? Ook: slechts éen BVN-televisiekanaal? Geen Een - Canvas in een Belgisch hotel? Beetje raar. Maar verder: top! Wij komen terug.
XXX Nu nog die wafel?

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner