Priceline
ibis StylesUS$ 81
Trip.comUS$ 80
Agoda.comUS$ 79
Beoordeeld op 15 mei 2022

Dicht (5 minuten wandelen) bij station, vriendelijk personeel en lekker uitgebreid ontbijt. Geen overbodige luxe, maar alles wat je nodig hebt.
In de omgeving veel eetgelegenheden. Het centrum is een half uurtje stappen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Het is een schoon hotel maar wel erg oude kamers. Oude vloerbedekking in de kamer en zeer oude badkamer. Wel schoon maar wel van die oude kapotte plekken. Veel te heet op de kamers en er kan helaas geen raam open. Fijn bed op de kamer en je zit middden in de stad wat fijn is om alles te kunnen bezoeken. Erg vriendelijk personeel en lekker ontbijt.
Je betaalt 10 euro om te parkeren per dag.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 16 januari 2022

Goede checkin. Mooi ontbijt buffet. Nette, moderne familie kamer, 1 tweepersoons bed en slaapbank dat eigenlijk gewoon een bed is. Alle in strip figuren thema. Personeel is echt geweldig, vooral de dame s avonds in de bar. Jammer dat het parkeren 10 euro koste (in eigen parking onder het hotel). Verder echt een aanrader voor een weekend Luik met (kleine) kinderen. Zeker 5 sterren waardig.

Datum van verblijf: januari 2022
Olivier ROUMA, Directeur général van ibis Styles Liege Guillemins, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2022

Dear guest,
We thank you for your comments about your stay !
Don't hesitate to come back again :)
Best regards,

Sebastien Biesmans
Front Office Manager

Beoordeeld op 15 januari 2022 via mobiele applicatie

Voor een doorreis was dit de ideale overnachting. We zijn altijd tevreden met een ibis hotel. Deze had een leuke stijl met in de kamer, gangen en receptie leuke stripfiguren.
Kamer goed en proper, badkamer proper, bar gezellig.
Enig minpunt: ontbijtruimte is niet gezellig. Refter gevoel. Ontbijt was wel lekker en van alles genoeg en veel keuze.
Je moet snel een halfuurtje stappen om in het centrum te zijn.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 19 december 2021

Prima themahotel. Rond strips. Heel proper, verzorgd, top dat er ruime gratis parking was, goede ligging, lekker ontbijt, gratis koffie gans de dag. Had een 5 gekregen als de coronamaatregelen door het personeel correct opgevolgt werden.

Datum van verblijf: december 2021