4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 07-10-22
Trip.com
Hotels.comUS$ 104
PricelineUS$ 91
TravelocityUS$ 104
Beoordeeld op 5 augustus 2022

Alles was naar wens….Luik is best meegevallen….alleen spijtig van de vele druggebruikers…..
Een woordje Nederlands aan de receptie zou niet misstaan…………….bediening in de bar kon beter…sommigen waren nog nieuw denk ik……

• Reistype: Reisde alleen
1  Bedank Liliane en egid... P
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2022

Lieve mevrouw,

Wij danken u hartelijk voor uw evaluatie en waarderen uw positieve opmerkingen.

We werken hard aan ons tweetaligheidsprobleem, we worden steeds beter.

We zullen blij zijn u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Beoordeeld op 4 augustus 2022

Een mooie hotel in het centrum van Luik. Grote kamer met douche/bad en grote heerlijke bed. Men zou iets meer aandacht aan de hygiëne kunnen besteden. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor de deur kan je je auto parkeren tegen een kleine vergoeding.

Datum van verblijf: augustus 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2022

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zijn blij dat u van onze infrastructuur hebt genoten.

Onze schoonmaakploeg heeft voor uw kamer gezorgd.

Wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 augustus 2022

Prima kamers, service en restaurant.
De wellnes is prachtig en vindt je niet snel in een hotel. Badjas en slippers liggen op de kamer.
Met deze faciliteit wel wat meer handdoeken op de slaapkamer.
Heerlijk dakterras met uitzicht over Luik waar u kunt eten of een drankje kunt doen.

Beste gast,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve feedback en zijn verheugd al uw opmerkingen te lezen.

U kunt te allen tijde contact opnemen met onze receptie en zij zullen u graag helpen.

We kijken er naar uit om u weer te zien!

Beoordeeld op 1 augustus 2022

Mooie locatie als als rolstoel gebruikt mooie stukje om maar redelijk goed tedoen je moet ondersteuning ander kom je niet meer naar boven maar zeker aanrader kan lopen mooi trap en ouden rechtbank mooi kerken maar merkt alles zit verbouwing voor nieuw tram 2023 zou klaar zijn houd daar rekening mee

Datum van verblijf: juli 2022

Beste gast,

Wij danken u voor uw beoordeling en danken u voor uw op- en aanmerkingen.

We zullen blij zijn u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 juli 2022

Over het algemeen heel tevreden over mijn verblijf in het hotel. De check-in was super makkelijk en snel vanwege de mogelijkheid om dit online alvast te regelen. Bij aankomst was het je pasje ophalen om de deur te openen en klaar. Het uitchecken ging ook heel vlot.

Datum van verblijf: juli 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2022

Beste klant,

Dank u voor uw uitstekende beoordeling.

Wij zijn verheugd dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en werken eraan om uw volgende bezoek nog beter te maken.

We kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Het Management Team