“Fijne avond samen”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang zoeken en twijfelen waar we moesten gaan eten kwamen we bij dit knusse restaurantje met een prachtige binnenplaats dat diende als terras. We werden verwelkomd en mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Het was best druk en het duurde even voordat we geholpen werden maar alle dames van de bediening waren uiterst vriendelijk!! Drankjes kwamen vlot en er hing een prettige ontspannen sfeer. We kregen een smakelijke amuse van het huis. Je proeft dat alle gerechten met veel passie en liefde zijn bereid! Wij hebben een heel fijne avond gehad maar zorg dat je de tijd hebt om te genieten! Dit is geen restaurant voor een snelle hap!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste indruk was positief, want het terras is een verborgen pareltje, heel mooi, heel gezellig, maar al snel sloeg onze stemming om.

Als toerist word je hier gewoon vergeten, terwijl locals overduidelijk op hun wenken bediend worden. Pas na een dik halfuur kregen we de kaart (en al die tijd zonder drank gezeten!) en we hebben meer dan een uur na aankomst pas kunnen eten, terwijl we een simpel pastagerechtje besteld hadden. Op zich was het wel lekker, maar zéker geen uur het wachten waard. Bovendien erg dure resto, kwaliteit/prijs niet ok volgens ons. De bediening liet ook te wensen over, we kregen echt het gevoel dat ze ons ons in de kou lieten staan omdat we ‘maar’ toeristen zijn.

Misschien was het gewone een drukke avond, waardoor het niet van een leien dakje liep, maar wij waren echt teleurgesteld. Jammer want met de ideale ligging en het romantische terras zou dit echt wel een topper kunnen zijn...

1 januari 2017 beoordeeld

Het kan hier druk zijn, ook tijdens lunchtijd. En terecht. Prima gerechten, voldoende variatie in keuze. Verwachtgeen pizzeria, maar een goed Italiaans restaurant. Wij gaan zeker terug.

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn goed ontvangen bij La Cantina. Supervriendelijk bediening, gezellige ruimte en heel lekker eten. Prijs/kwaliteit zeer goed.

29 oktober 2016 beoordeeld

Zeer druk bezocht Italiaans restaurant dat grotendeels door de familieleden wordt gerund. Originele kaart en gerechten, smakelijk wijn.

Reizigers die La Cantina bekeken, bekeken ook

Luik, Provincie Luik

In La Cantina geweest? Deel je ervaringen!