“Aangenaam verrast ! ”
Beoordeling van Restaurant Sjalotte

Restaurant Sjalotte
Geclassificeerd als nr. 3 van 103 Restaurants in Tongeren
Beschrijving: In ons nieuw geopende Restaurant Sjalotte kunt u genieten van de heerlijke gerechten vers gemaakt door Chef kok Mathijs Koonen. Wij werken met dagverse streekproducten en stellen elke dag een verrassend menu samen. Geniet van klassieke gerechten in een nieuw jasje. We kunnen rekening houden met: vegetarisch, glutenvrij, suikervrij.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Warme ontvangst . Wij kozen het 5 gangen menu . Zeer lekker eten , smaakvol , lekkere verrassende combinaties met voldoende tijd tussen de gangen . Porties wat aan de kleine kant gelukkig had ik me erop voorzien en al op voorhand wat gegeten . Bijpassend wijnarrangement prijzig net als aperitief cava .
Zeer vriendelijk personeel !

9 september 2019 beoordeeld

Samen met vrienden genoten we het voorbije weekend van een 5-gangen diner aan de Chefs Table in de keuken. We vonden het heel leuk om de kok en zijn team van nabij aan het werk te zien. Geen geroep of getier, maar een aangename gezellige drukte waarin de klantbeleving centraal stond. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en de bijpassende wijnen waren goed. De bediening was professioneel en toch warm. Er is maar één menu dat van 3 tot 7 gangen kan worden uitgebreid. Tegenover de beperkte keuze (die ons niet stoorde) staat dat alle ingrediënten super vers zijn.

Aansluitend hebben we in de beide gastenkamers overnacht. Hoe heerlijk is het om na zo'n uitgebreide maaltijd gewoon in bed te kunnen rollen? Er wachtte ons 's ochtends een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een prima start om de buurt (Antiekmarkt in Tongeren op zondagochtend of Maastricht) te verkennen.

Twee jaar geleden werd dit restaurant door Gault-Millau bekroond tot beste prijs-kwaliteitsrestaurant van Vlaanderen. Voor mij verdienen Mathijs, Annette en hun team deze award in 2019 nog steeds!

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig uitgekomen op dit restaurantje om een huwelijksverjaardag te vieren. Prima ervaring, fijn 5-gangenmenu met prima begeleidende wijnkeuzes. De gelegenheid tot overnachting met lekker en uitgebreid ontbijt in de keuken zelf, aan de chef’s table, was zowel praktisch als speciaal. De huiselijke sfeer en “gewone” manier van omgaan met de klanten in combinatie met een hoge kwaliteit op de mooi gepresenteerde bordjes maakten dit tot een mooie belevenis. Zeker aan te bevelen.

25 juli 2019 beoordeeld

Vorige maand wat gaan eten, werden zeer vriendelijk ontvangen. Eten was prima in orde. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
25 juli 2019 beoordeeld

Een zeer leuke ervaring met het hele gezin. Het eten is super lekker en de bediening is daarenboven uitstekend.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Sjalotte bekeken, bekeken ook

Tongeren, Limburg Province

In Restaurant Sjalotte geweest? Deel je ervaringen!