Beoordeeld op 3 augustus 2020

Bij aankomst voel je direct dat de gastheer dit hotel uitbaat met hart en ziel.
Na de info die je bij de ontvangst krijgt, wil je zo snel mogelijk de stad verkennen.
De parking is zeer makkelijk als je fietsen bij hebt, die kan je ook plaatsen in een berging zodat je die veilig kan opbergen tijdens je verblijf.
Het ontbijt is een topper, ik zou niet weten wat er nog kan ontbreken.
Een aanrader!!! Wij gaan zeker en vast nog eens terug.

Kamertip: Er is ook een kamer op de benedenverdieping.
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het plezier begint al vanaf het ogenblik dat we inchecken bij Laurent. Gastvrij, communicatief, hulpvaardig. Bravo! Het hotel is een authentiek pareltje met veel respect voor het rijk verleden. Grote, ruime gerieflijke kamers. Echte(!) tweepersoonsbedden met supermatras. Nespresso, centrale minibar, .... alles erop en eraan tot en met de krakende trappen! ;-) Diezelfde Laurent verzorgt je ontbijt tot in de puntjes. Kortom, een échte aanrader ook al is er geen individuele airco op de kamers en dat was op een dag met 35gr lastig slapen. Maar voor de rest: super!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020

Fantastisch verblijf met hele warme gastheer en -vrouw, pal in het centrum van Tongeren.

Bij aankomst kregen we een overzichtelijk plannetje van de to do's en veel tips en informatie over de streek.

Het ontbijt was uitgebreid, lekker en heel hygiënisch. Ook de kamers waren heel net en ruim en er is een gezellige ruimte met zetels waar nog een drankje kan genuttigd worden.

Heel zeker een aanrader!

Beoordeeld op 26 juli 2020

Het is werkelijk een zeer mooi hotel, goed georganiseerd, mooie kamer, en het ontbijt was prima. Het onthaal was zeer hartelijk. De ligging is formidabel, vanuit het hotel kan je geweldige fietstochten maken, en het historisch centrum van Tongeren is op wandelafstand.

Kamertip: Er is geen lift, dus mensen met lichamelijke beperkingen kunnen beter het gelijkvloers of het eerste verdiep kiezen.
Beoordeeld op 26 juli 2020

Heel mooie kamer , alles aanwezig , heel lekker ontbijt met verse producten en de nodige corona maatregelen. goede ontvangst en uitleg gekregen over de stad. rustig gelegen . zeker aan te raden voor een paar dagen op ontdekkingstocht in Tongeren.