Beoordeeld op 28 februari 2020

Dit was een zeer aangename ervaring.
Kamers waren zeer netjes en het ontbijt was meer dan voldoende.
Het onthaal van Laurent is zeer professioneel en uitermate vriendelijk. Niets was Laurent teveel.
Niet twijfelen als je een overnachting zoekt in Tongeren.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 januari 2020

Ter gelegenheid van ons 40 jaar huwelijk : met de hele familie verbleven we in 4 hele mooie en verzorgde kamers van dit prachtig herenhuis te Tongeren. De behulpzaamheid en vriendelijkheid van Laurent was niet te beschrijven. Niets was voor de eigenaar te veel.
Het ontbijt was superlekker en alles was vers klaargemaakt.
Nog een pluspunt : 5 minuutjes wandelen van station of met de wagen parking bij het hotel.
We gaan zeker geen 40 jaar meer wachten om hier nog eens te verblijven :)

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020

Prachtig hotel, en wat een service ! Laurent is een gastheer in hart en nieren !
De kamers zijn heel mooi ingericht, helemaal in de stijl van het herenhuis. En het ontbijt is heel verzorgd en superlekker. Waarschijnlijk één van de beste hotels waar we reeds verbleven zijn en we hebben er al heel wat bezocht. Een aanrader, allen daarheen !

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Op 5 minuten stappen van station, hebben eigen parking. Zeer ruime kamer zeer netjes alles aanwezig of anders vraag je het. Ontbijt super lekker koffie thee en water wordt aan tafel geserveerd. Ook verschillende soorten eitjes verkrijgbaar direct gebakken.
De mevrouw meneer van hotel zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 1 december 2019

Uitstekende lokatie. Zeer vriendelijke eigenaars. We waren rond 11u in het hotel en het was geen enkel probleem. Laurent bood ons koffie aan . Onze kamer was reeds beschikbaar. Er werd ons uitvoerig uitgelegd wat er allemaal te beleven was in tongeren.
Ook het arangement dat we geboekt haddden was een beetje speciaal, maar toch heerlijk. (Magis ). Ook deze morgen was het ontbijt heerlijk , niets was teveel. Ook onze wagen mochten we laten staan zolang we nog in tongeren verbleven. Zeer zeker gaan we dit hotel aanraden aan onze andere vrienden. Ook gaan wijzelf nog eens terug.

Datum van verblijf: november 2019