Beoordeeld op 2 oktober 2020

Van de warme ontvangst tot de hartelijke begroeting bij vertrek over het succulente dîner en de verzorgde kamers: alles was dik in orde.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Doe zo maar verder Marica en Serge.
En tot de volgende keer...

Datum van verblijf: september 2020
marica nicque, Eigenaar van B&B De Ruttermolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2020

Dank u Chris en Pascale. Het was heel fijn met jullie samen al die herinneringen te kunnen ophalen. We hebben genoten samen met jullie. Tot ziens ....zeker weten.

Beoordeeld op 2 oktober 2020

heel vriendelijke verwelkoming, mooie nette kamer en een diner om de vingers bij af te likken ! Marica en Serge zijn heel vriendelijke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Wij gaan zeker nog terug !

Datum van verblijf: oktober 2020

Wat fijn, voor ons was het heel fijn vertoeven tussen jullie, die met hart en ziel nog steeds een horecaondernemer zijn. Bedankt alvast en tot later

Beoordeeld op 1 oktober 2020

aangenaam verrast, mooie kamers, zeer vriendelijk en familiaal onthaal - lekker ontbijt en diner - komen zeker terug - mooie plaatsen gezien in de omgeving en bezocht - fijne ontmoeting met de alpacas

Datum van verblijf: september 2020
marica nicque, Eigenaar van B&B De Ruttermolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Dank u Jaak, we vonden het heel fijn jullie te leren kennen. We hebben ook genoten van jullie aanwezigheid. Tot volgende keer groetjes Marica
Hou jullie vooral gezond he

Beoordeeld op 25 september 2020

Geweldig B&B ontvangst ontbijt kamers ligging eigenaars zwembad alles was perfect het weer de dieren buiten netheid de stad Tongeren was prachtig met de fiets naar daar gereden van Veerle naar Tongeren

Datum van verblijf: september 2020
marica nicque, Eigenaar van B&B De Ruttermolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Ooo wat fijn, we vonden ook fijn jullie bij ons te mogen verwelkomen. Bedankt en tot ziens groetjes Serge en Marica

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer verbleven we in de Ruttermolen. Het was zoals “thuiskomen”. De vriendelijke ontvangst van Marica was wederom een goede start van ons verblijf. Elke ochtend werd er een zeer lekker ontbijt geserveerd. ‘S avonds mag je de kookkunsten van Serge zeker niet overslaan. Ster-waardig! Indien je vragen hebt staan ze altijd klaar voor jou.

Datum van verblijf: september 2020
marica nicque, Eigenaar van B&B De Ruttermolen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2020

Het was fijn om jullie weer bij ons te hebben. En nog fijner om te weten dat we jullie terug zullen zien. Bedankt voor jullie ervaring te delen met mogelijke toekomstige gasten.
Vele groetjes en tot ziens