Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
eDreams
Expedia.comUS$ 143
Hotels.comUS$ 143
Beoordeeld op 1 mei 2021

Pal in het centrum maar toch rustig. vlak bij goedkope parking. Mooie kamer. Vriendelijk personeel. Wegens covid ontbijt op de kamer, maar zeker ok. Als diner verzorgde en lekker sushi afgehaald bij aanpalend restaurant.

Beoordeeld op 25 april 2021

Kamer met hoog plafond, ruim en licht, met zicht op binnentuin.
Ontbijt op de kamer, koelkastje op de kamer, 's avonds take away op de kamer vanuit restaurant beneden of ander restaurant, nog wel gezellig.

Beoordeeld op 20 april 2021

de kamer was slordig afgewerkt : de muren slordig geschilderd en slordig afgewerkt. Onthaal ondermaats ! Waar is het een parking : ze wisten het niet. Waar is de lift : zoek het uit ! Restaurant : je bestelt iets voor 19 u en om 20 u is het er nog niet.

Kamertip: we hadden een hoekkamer : ze was erg ruim , maar je moest kilometers afleggen om er te geraken
Beoordeeld op 19 april 2021

Mooi modern hotel met aangename en ruime kamers. Ontbijten kan op de kamer. Het diner kan ook op de kamer je kan terecht in aanhorende Japans restaurant of je besteld een lekker diner bij een van de vele take-away-restaurants in Tongeren.
Wij kozen voor het Japans restaurant en hebben genoten van de verzorgde gerechten. Het hotel stelt alles ter beschikking om een fijn diner op de kamer te kunnen hebben (borden, bestek, glazen, ...). Je kan een flesje wijn bestellen in het hotel of je kan je eigen drankjes nemen.
In de omgeving van Tongeren kan je heerlijk fietsen. De fietsen kunnen gestald worden in de kelder van het hotel.
Het hotelpersoneel is heel vriendelijk en erg professioneel!

Beoordeeld op 15 april 2021

Het hotel was goed gelegen met een parking net naast het hotel. Het onthaal en personeel waren zeer vriendelijk en klaar om te helpen waar kon. Het ontbijt was voldoende en goed voorbereid in tijden van Covid-19. Kamers , ondanks Covid-19, iedere morgen gepoetst en handdoeken vervangen. Kamers waren zeer ruim en proper. Enkel ambetant was dat het licht van het toilet ieder 30 seconden uitviel en je wat moest bewegen om die terug te doen branden.