“Lekker gegeten”
Beoordeling van Brasserie the Tower

Brasserie the Tower
Geclassificeerd als nr. 229 van 286 Restaurants in Hasselt
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 25 mei in The Tower gegeten met Social Deal. Een 3-gangenenu van 33 € voor net geen 10 €. Voorgerecht kaaskroketten vond ik lekker alsook de dame blanche achteraf. Als hoofdgerecht kozen wij voor de scampi's van het huis. Wel veel saus, ik had 8 scampi's, mijn vrouw slechts 5. De kroketten waren lekker maar op het randje, veel te veel gebakken in frietvet dat dringend mag vernieuwd worden. We dronken er een half litertje witte wijn bij voor 14 €. De menu is zeker 10 € waard, 33 € vind ik te veel. The Tower is een brasserie, je moet dan ook geen tweesterrenrestaurant verwachten. Ik ga zeker en vast nog es terug.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten met de bon van Social Deal.
Verse tartaar bij de kaaskroketjes en enorm lekkere scampi's met looksaus.
Ook de steak viel in de smaak.
Een echte aanrader!!!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5 gangen via social deal!
Het eten:
Hapje: 1 blaadje salade, kwakje vleessla
Voorgerecht: er waren maar 2 van de mogelijkheden beschikbaar. Kaaskroket genomen: volledig leeggelopen!
Tussengerecht: sorbet: oke.
Hoofdgerecht: weer maar de helft van de keuze mogelijkheden te bestellen. Steak te ver gebakken, taai & vol pezen. Alle saus uitverkocht & 1 klein kommetje frietjes per persoon!
Dessert: overgeslaan!

Bediening was ronduit onbeschoft. Er was maar 1 persoon in de zaak aan het werk. (Oudere dame) was onbeleefd tegen klanten, na een half uur nog steeds niks kunnen bestellen. We kregen als antwoord: heb maar 2 handen.

De tafel langs ons had bevroren saus, dit werd gemeld. Er werd in de keuken gezegt dat er moeilijke & arrogante mensen in de zaak zitten.

Er was ruzie, geroep & getier in de keuken, de hele zaak kon dit horen!

Dessert besteld & antwoord: dat zult u een halfuur moeten wachten want ik ga eerst een sigaretje roken!!

Nooit zien ze ons daar terug!!

12 mei 2018 beoordeeld

Via Social Deal een erg fijn avond gehad bij The Tower Hasselt! Met een gezelschap van 8 personen geweldig genoten van erg lekkere maaltijd. Complimenten aan Chef en personeel voor lekker eten en professionele bediening! Wij komen zeker nog eens terug, ook zonder Social Deal! Bedankt!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via vakantieveilingen hier beland. Het restaurant was zeer gezellig, rustig en zeer charmant. De bediening was zeer vlot en vriendelijk. Het eten was zeer lekker en we hadden voldoende gegeten. Parkinggelegenheid is eveneens in de buurt. Kortom het is een supper brasserie om even culinair te gaan ontspannen.

Reizigers die Brasserie the Tower bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Brasserie the Tower geweest? Deel je ervaringen!