“ça vaut le détour”
Beoordeling van Ogst

Ogst
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Dessert in Hasselt
31 mei 2018 beoordeeld

we waren al een paar keer bij Ogst
de lunch is steeds uitstekend, schitterend bereid en creatief opgediend
en de bediening is heel professioneel, vriendelijk en toch niet afstandelijk, gewoonweg perfect passend bij het type keuken wat van de echt betere is !!!
mocht je een leuke plek zoeken waar je overheerlijk eten kan, dan zoek je maar beter niet verder

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is vriendelijk en duidelijk goed opgeleid. Het eten is van hogere qualiteit maar de prijzen zijn echt erover voor wat het is...
23€ voor een voorgerecht die eigenlijk maar een asperge is die in twee is gesneden
33€ voor 50 gram vis met een beetje sauce...
No thanks

Datum van bezoek: mei 2018
Diederik H, Eigenaar van Ogst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Beste,

Jammer dat jullie bezoek aan Ogst niet goed was meegevallen.
Op zaterdagavond serveren wij enkel ons menu in 5- of 6-gangen, dit staat duidelijk op onze site en menukaart genoteerd.
Wij willen juist even een belangrijke nuancering maken ivm de prijzen en de gerechten.
Jullie hadden het 5-gangen menu (62€) gekozen en daar zijn de porties inderdaad kleiner, de volumes zijn uitgebalanceerd over 5 gerechten.
A la carte komt het asperge-gerecht op 24€, maar dan is de portie uiteraard groter dan in het menu.
Voor de zeeduivel a la carte (33€) idem, als hoofdgerecht krijgt U ongeveer 200 - 220 gram vis ipv jullie 75 gram als tussengerecht in het menu.
Wij zouden het dan ook ten zeerste appreciëren als jullie deze review zouden aanpassen.

Graag tot een volgende keer bij Ogst!

Sébastien en Diederik

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is eerder rudimentair. Tijdens de lunch zaten we er helemaal alleen wat niet gezellig is. Bediening was vriendelijk en vlot. De amuses waren ok. Wij namen de lunch van 35 € en konden probleemloos de zalm laten vervangen door zeeduivel zonder meerprijs.
De erwtensoep was prima maar ook niet meer. De vis lekker en perfect gegaard. Het dessert erg lekker. Toch ervaarden wij beiden hetzelfde: er zat te weinig pit en smaak in de gerechten, te braaf ahw.
De rosé schuimwijn was best lekker, de witte wijn heel speciaal en de rode gemiddeld.
Denk dat we nog eens terug moeten.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier tijdens de maand maart met jong keukengeweld komen genieten van een heerlijke menu. Onze smaakpapillen zijn gestimuleerd en verlangen naar meer. We gaan in de toekomst zeker nog eens terug komen!

Datum van bezoek: maart 2018
26 maart 2018 beoordeeld

We worden elke keer opnieuw omver geblazen door Ogst. De onverwachte maar geweldige combinaties op het bord zijn fantastisch, en de wijntjes die daarbij horen zinderen nog lang na. Niet alleen het eten, maar ook om de omkadering en de service is van hoge kwaliteit. De chef en de maître/sommelier kennen hun vak en doen dat ook met een grote passie. Dat proef je telkens opnieuw. Nergens zo gezellig en zo professioneel als bij Ogst! Gewoon doen, je zal er geen spijt van krijgen.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Ogst bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ogst geweest? Deel je ervaringen!