“Gewoon top !”

Jer
Geclassificeerd als nr. 19 van 274 Restaurants in Hasselt
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, prachtig kader, zeer vriendelijk ! Het was voor mij afgelopen zaterdag de 1ste keer maar ik ben fan en ga zeker terug !

21 mei 2018 beoordeeld

na een voormiddagje shoppen in Hasselt er gaan lunchen, het was lekker en zeker voldoende!

begonnen met een lekker gin tonic, mijn partner had een glaasje champagne.

We gingen niet voor de dagmenu, maar er waren nog enkele andere lunchmenus.. aangezien we een stukje vlees wilden kozen we voor een alternatief.

Bediening was kordaat maar vriendelijk... service was vlot.

Het eten zelf was zeer lekker... een aanrader !

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een hartelijk ontvangst konden we plaatsnemen aan een verzorgde tafel met zicht op de binnentuin. Het kader is gezellig klassiek. De bediening was zeer vriendelijk, zonder stijf te zijn maar ook zonder opdringerig te zijn.
We hadden een lunchmenu met aangepaste wijnen en het waren telkens pareltjes voor het oog en de smaakpapillen, van de amuses tot en met de zoete hapjes bij de koffie. Kortom prijs-kwaliteit top!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geslaagde avond. Alles prima. Ongedwongen maar heel correcte bediening. Mooie inrichting. Comfortabel tafelen, je zit ruim en niet te dicht op elkaar. Heel lekkere, verfijnde keuken. Porties zijn niet al te groot, maar wij vonden dat prima zo. Lekkere wijnen die rijkelijk geserveerd werden.

23 maart 2018 beoordeeld

Dit restaurant bestaat al een tijdje maar we waren er nog niet eerder geraakt. En het was een prima eerste kennismaking. Binnen is het gezellig , de kleuren, het meubilair geven een rustige gezellige indruk. De hapjes waren schitterend evenals de gerechten. Niet spectaculair zoals vandaag sommige koks willen scoren maar een heel moderne, eerlijke en verfijnde keuken. Heel mooi afgewerkt en op smaak. De aangepaste wijnen waren ok, maar daar had ik iets meer van verwacht. Het enige minpuntje was de muziek. Sommige nummers verbraken de sfeer, maar na een opmerking hierover werd dit meteen verholpen. Een aanrader , wij komen terug.

Reizigers die Jer bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Jer geweest? Deel je ervaringen!