“Super lekker”
Beoordeling van De Levensboom

De Levensboom
Geclassificeerd als nr. 7 van 289 Restaurants in Hasselt
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben geweldig lekker gegeten, er zouden meer restaurants moeten zijn als dit. Goed concept en super goede bediening. Zeker een aanrader.

10 mei 2018 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten. Sfeervol. We hebben in de tuin gezeten bij kaarslicht. Het degustatiemenu is zeker aan te bevelen. Vernieuwende gerechten. Bijzondere combinaties.

28 april 2018 beoordeeld

Ontzettend bevredigende keuken en bediening. Pareltjes op bordjes.. Ik heb er geweldige, deels nieuwe dingen ontdekt. Eerlijk eten.. "verwarmend" "juist" eten... we waren met drie en we hebben op de terugweg naar de stille kempen nog getwijfeld om terug te gaan om NOG een dessertje te proeven! Dank jullie!

22 april 2018 beoordeeld

Heel aangename sfeer om in te eten : in de tuin gezeten met kaarslicht. Ik en mijn man namen het degustatiemenu. Mijn man - niet-vegetariër- vond het ook lekker en wil zeker terugkomen. Het eten was gepresenteerd als een mooi groot schilderij. Heel fijn van smaak, perfect gekruid.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn geen vegetariërs maar de supergoede beoordelingen op TripAdvisor maakten ons erg nieuwsgierig. En we werden niet misleid! Dit restaurant serveert heerlijke groentengerechten waarbij duurzaamheid en respect voor de ingrediënten veel belangrijker zijn dan het vegetarische. Hier mis je vlees of vis geen moment. De bediening is erg vriendelijk en vlot in een huiskamer sfeertje. Tot slot is de prijs dan ook nog erg concurrentieel. Een echte aanrader.

Reizigers die De Levensboom bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Levensboom geweest? Deel je ervaringen!