“Bestelling geplaatst om 18.15u.”

Esaki Sushi, Wok & Grill Hasselt
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 83 van 267 Restaurants in Hasselt
Keukens: Sushi, Japans
Dineropties: Bezorgen
Dineropties: Bezorgen
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bestelling geplaatst om 18.15u. Een maximale wachttijd van 90min werd gecommuniceerd. Levering om 21u.. warme gerechten dus uiteraard koud. Ander en beter.

Datum van bezoek: september 2020

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag=feestdag dus zeer weinig volk in de straten. Op den bots hier terecht gekomen. Goede bediening, lekkere sushi, normale wachttijd, aperol spritz was mooi gepresenteerd met takje rozemarijn. Lekkere sushi! Zeker gyoza nemen als starter, yakitori,,.. . Daarna bootje van 1pers omdat we graag verschillende dingen wouden en nog konden vragen. Was meer dan voldoende! De sushi is niet te groot zoals bij sommige andere want dan heb je genoeg na 5stuks.

Datum van bezoek: augustus 2020
1 juni 2020 beoordeeld

We hadden online alles netjes ingevuld om te laten bezorgen en me te bellen als ze er waren. Na 45min wachten belden we het restaurant om te vragen waar het eten bleef. Ze dachten dat we het kwamen afhalen terwijl we aangeduid hadden om te leveren. Toen we gebeld hadden waren ze vrij snel thuis. Maar onze voorgerechten waren volledig koud en slap. Ook de gefrituurde sushi waren gewoon plat geworden. De andere sushi waren lauw. Als de sushi vers was gebracht was het zeker lekker maar op deze manier echt niet. Ik heb nog gemaild met de vraag voor een vergoeding ipv een slechte recensie maar hier heb ik zelfs geen antwoord op gehad, vandaar deze recensie...

Datum van bezoek: mei 2020
25 februari 2020 beoordeeld

Op valentijn veel te lang moeten wachten op onze boot. Andere tafels, die later aankwamen kregen zelfs eerder hun eten. dit buiten beschouwing genomen, was het eten sowieso meer dan een uur te laat.

Datum van bezoek: februari 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere sushi, maar zeer slechte service. Anderhalf uur moeten wachten vooraleer de sushi er was, een uur op drinken.... Wanneer we beslissen om afhaal te doen voor een bepaald uur en dit zo afgesproken te hebben aan de telefoon, nog 40 minuten mogen extra wachten... Ondanks dat het lekkere sushi is, zien ze mij niet meer terug.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Esaki Sushi, Wok & Grill Hasselt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province
Hasselt, Limburg Province

In Esaki Sushi, Wok & Grill Hasselt geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.