Gratis annuleren tot 26-06-21
Expedia.comUS$ 119
TravelocityUS$ 119
eDreamsUS$ 119
Beoordeeld op 29 februari 2020

We hebben hier een lekker bord gekregen, maar als de borden voor verwarmd zouden zijn geweest,dan zou het eten ook wel wat warmer zijn geweest. En de boter waren ze ook vergeten bij het brood. Vriendelijk en zeer snel bediend.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 20 januari 2020 via mobiele applicatie

Overheerlijk gegeten (1x hertenkalf met veel gevarieerde groentjes, eens filet puur en eens lamskoteletjes) in deze fantastische zaak. Het personeel was zeer vriendelijk en charmant, prijs correct en het eten overheerlijk. Echt een aanrader, we komen zeker terug als we in Hasselt zijn.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Top bediening! Snel en vriendelijk!
Hapjes van het huis gekregen, zomaar.
Biefstuk met frietjes waren geweldig.
Hier komen we al jaren en het niveau is altijd constant fantastisch! Nog nooit zijn we teleurgesteld door de Century.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 januari 2020

In juli hebben wij via Booking.com geboekt voor Oud en nieuw in het hotel. Wij hadden 2 cadeaubonnen van Booking.com die we graag wilden inleveren, maar het was achteraf betalen dus bij het boeken kon dit niet. Vandaar dat we gemaild hebben met het hotel of het mogelijk was om dit in te leveren, dit was prima kregen we terug. Bij het inchecken nogmaals geverifieerd of we met deze bonnen konden betalen, wederom geen probleem. Bij het uitchecken hebben we de bonnen ingeleverd en het restant betaald.
Tot onze grote verbazing kregen we een aantal dagen later te horen dat ze een openstaande rekening hadden omdat zij niets met deze bonnen kunnen. Ze wilden graag dat wij dit met Booking.com op zouden lossen. Dit vonden wij erg vreemd, aangezien wij het meerdere keren hadden gevraagd en zij inmiddels dus in het bezit van de bonnen waren.
Na wat over en weer gemail heeft Booking (natuurlijk) partij getrokken voor het hotel. Dit betekende dat zij de bonnen weer naar ons opstuurden en wij alsnog het bedrag moesten betalen.

Kort gezegd is het dus een lokkertje dat je met cadeaubonnen kunt betalen. Zelfs het personeel is dus niet op de hoogte van de werkwijze, zeer onprofessioneel.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

Naar jaarlijkse traditie komen we hier met een groep eten na een bezoek aan Winter Hasselt.
Met een groep van 12 kunnen we gewoon aan de kaart eten en stuk voor stuk krijgen we mooie verzorgde en lekkere schotels geserveerd, steeds opnieuw met de glimlach van super vriendelijk personeel. Is er iets niet in orde, dan wordt er onmiddellijk voor gezorgd dat het in orde is en zonder discussie. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019