Beoordeeld op 28 juli 2017

Ik heb hier al enkele beoordelingen gelezen er zijn er weinig die recht voor de raap zijn wij hebben namelijk een zeer slechte ervaring meegemaakt,namelijk in mei hadden wij ( mijn vrouw en ik ) voor twee nachten geboekt in julie ,maar toen we die bewuste zaterdag aankwamen ,wat bleek ze waren ons vergeten te boeken maar alles was wel al twee maanden voordien betaald maar het was ik die dat maar moest bewijzen,wat aantoont welk orde er is in het hotel ,wij moesten aandringen er te blijven want ze waren (volgeboekt) we konden ook niet weg anders waren we ons geld kwijt dus er was geen optie in plaats van een kamer kregen we een bungalow ,bij het opendoen was de stank niet te harden schimmel ,frietpot vet en vuil ,electrieskookplaat vet en aangekoote saus zo kunnen wij nog verder gaan het eenigste dat proper was was ons bed dat was dan ook alles het werd zelfs de volgende dag niet opgemaakt maar Wel verse handdoeken .het ontbijt was lekker voldoende ,er zaten wel producten bij van bij de ALDI wat men zeker niet verwacht van een hotel ,toen we iets gingen halen met ons bord kwam ze kijken wat en hoeveel we meededen , en na dit alles geen excuses van het ongemak en domper op onsweekend sorry ons zien daar niet meer zeker geen drie sterren waard vroeger meschien wel maar nu niet meer onderhoud en hygiene laat te wensen over

Datum van verblijf: juli 2017
Parkhotel, Front Office Manager van Parkhotel Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018

Beste, wij hebben ,,geen bungalows,,???? Raar

Beoordeeld op 25 juni 2017

Verouderd meubilair, maar vanwege de prijs nog net te pruimen.
De kamer was ruim en zeker proper.
De badkamer is eveneens aan renovatie toe.
Gezien wij 1 nacht boekten vanwege een huwelijksfeest in de buurt, hebben we niet geleden onder het toch wel sterk verouderd interieur.
Wat ik echter niet begrijp is dat de haardroger duidelijk kapot is, onze douchestang alle kanten opging en niet meer zo goed vastzat, de vliegenraam een enorme scheur had, zodanig dat de insecten vrij spel hebben.
Dit zijn zaken die zonder al te grote investeringen onmiddellijk kunnen en mijn inziens MOETEN hersteld worden.
Het ontbijtbuffet was voor mij in orde, gezien de prijs die we betaalden.
De drie sterren zijn misschien 1 teveel...

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

De kamer en badkamer zouden wat moderner ingericht kunnen worden maar dat is ook een kwestie van smaak (en uiteraard van geld). In dit licht dient men ook te kijken naar de prijs/kwaliteitverhouding wat in ons opzicht gewoon goed is.

De kamer was verder schoon en ruim en de bedden sliepen goed, het ontbijt was zeer goed met lekkere producten.
Het is één van de laatste privé hotels in het dorp, en de eigenaren doen hun best voor de gast, vriendelijk onthaal en afscheid.

Als we weer een keer in de buurt moeten zijn komen we zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 2 mei 2017

In de optiek dat het een 3-sterren hotel is moeten we concluderen dat het een goede keuze is. Het is weliswaar een oud hotel met zodoende ook een oud interieur, maar gezien de kostprijs voor de overnachting wordt dit gerechtvaardigd. De ontvangst en het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt was inbegrepen in de prijs en was best uitgebreid te noemen, er was voldoende keuze en alles van goede kwaliteit.
We kiezen meestal duurdere overnachtingen waardoor onze wensen op alle vlak hoger zijn, maar dit was het enige dat beschikbaar was.
Parking op eigen terrein mogelijk. Geen hinder van verkeer gehad.
Laat me zeggen: voor zijn prijs is het dik in orde

Kamertip: Kamer 52 op het einde van de gang boven was best rustig.
Datum van verblijf: april 2017
Parkhotel, Eigenaar van Parkhotel Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2017

Beste, Hartelijk dank voor uw fijne review. Het doet ons plezier dat u tevreden was. Wij hebben inderdaad nog ,,retro,, interieur, het familie hotel is begonnen door overgrootvader in 1934, en de meubels zijn stuk voor stuk handgemaakt in de jaren zeventig, door de vader van mijn man, speciaal voor ons hotel, vandaar de nostalgie.

Het was ook voor ons een aangename kennismaking, Monica & Patrick

Beoordeeld op 10 april 2017

Leuk geprobeerd, maar teleurstellend geheel. Slecht ontbijt, veel suiker producten, weinig gezonde producten. Alleen varkensvleeswaren, geen kip of rund. Weinig vers fruit, terwijl dat wel op de foto's staat. Goede bedden.

Datum van verblijf: april 2017

Beste,
Het spijt ons dat u door uw allergie, geen suiker, vers fruit, taarten, enz mag eten, daar kunnen wij echter niets aan doen. U wist op voorhand door de foto's wat u zou krijgen, Wij hebben steeds: kippenvlees, rundsvlees, varkensvlees, kazen, suikervrije smeerkazen, enz. Het ontbijt is zoals op de foto's bij booking.com. Trouwens, dat bevestigen ook alle positieve reviuws op booking over het ontbijt. wat u zegt klopt dus helemaal niet, dit is niet mooi van u. Mvg Monica & patrick