Beoordeeld op 10 april 2017

Leuk geprobeerd, maar teleurstellend geheel. Slecht ontbijt, veel suiker producten, weinig gezonde producten. Alleen varkensvleeswaren, geen kip of rund. Weinig vers fruit, terwijl dat wel op de foto's staat. Goede bedden.

Datum van verblijf: april 2017
Parkhotel, Eigenaar van Parkhotel Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2017

Beste,
Het spijt ons dat u door uw allergie, geen suiker, vers fruit, taarten, enz mag eten, daar kunnen wij echter niets aan doen. U wist op voorhand door de foto's wat u zou krijgen, Wij hebben steeds: kippenvlees, rundsvlees, varkensvlees, kazen, suikervrije smeerkazen, enz. Het ontbijt is zoals op de foto's bij booking.com. Trouwens, dat bevestigen ook alle positieve reviuws op booking over het ontbijt. wat u zegt klopt dus helemaal niet, dit is niet mooi van u. Mvg Monica & patrick

Beoordeeld op 13 februari 2017

Ik ging voor het eerst naar België en zocht een prettig en een fijne hotel en kwam uiteindelijk hier terecht.
Werd vriendelijk ontvangen met een bakje koffie, ruime kamers en ik vond ze goed schoon.
Het ontbijt was echt super ik heb bij meerdere hotels en in een b&b ontbeten maar in Parkhotel heeft veel keuze in eten en drinken.
Het is zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 januari 2017 via mobiele applicatie

Nachtje over in het parkhotel voor de 2e keer, wij hebben dit bezoek als zeer prettig ervaren. Hygiene is duidelijk verbeterd en de sfeer was nog fijner dan de vorige keer. Nette kamer en een fijn ontvangst door de eigenaar. Dhr herkende ons en wij voelden ons direct (weer) thuis. Wij zien hier mensen die hun hotel met veel zorg en passie runnen. Er word hard gewerkt om het de gasten naar de zin te maken (en dat is ook deze keer zeker weer gelukt!)
Ontbijt was ook nog beter dan de vorige keer.
Wij hebben genoten en komen zeker weer terug!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 6 december 2016

Een budgethotel dat uitstekend voldoet aan alle basics. Zeer vriendelijke ontvangst van de eigenaren die hun best doen het naar de zin te maken. De kamer is gedateerd, een echte 70'er jaren inrichting en uitstraling maar wel erg schoon en netjes dus eigenlijk ook gewoon wel weer grappig.
Ontbijt bijzonder uitgebreid en goed. Enige minpuntje was dat wij de douche niet konden gebruiken en enkel het bad hadden maar voor deze prijs was het gewoon goed.
Mochten wij voor ons werk weer in de buurt zijn dan is dit zeker onze slaapplaats.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Parkhotel, Eigenaar van Parkhotel Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2017

Hartelijk dank voor deze eerlijke commentaar, indien u volgende keer liever kamer met douche wilt, houden we daar zeker rekening mee? Mvg, Monica & Patrick

Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is erg gedateerd.
Hygiëne is ver te zoeken, voegen op de grond zijn zo vies, daar durf je niet met blote voeten op te lopen.
Verwarming is niet te regelen/doet het niet, heb een bad genomen om warm te blijven. De douchekop zit met tape aan elkaar ventilatie is smerig en schimmel in de badkamer.
Vieze vlekken op de kleding kast, deze mist ook knoppen om hem open te doen.
Het bed was goed en gelukkig maar 1 nacht.
Ontbijt was redelijk.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Parkhotel, Eigenaar van Parkhotel Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2016

Beste, indien u zoveel nadelen had, waarom bent u dan niet aan de receptie komen reclameren? Indien dit allemaal terecht was, had u zeker een upgrade gekregen ,,na,, controle. Hoogachtend, Monica