Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 126
Radissonhotels.comUS$ 126
Hotels.comUS$ 126
PricelineUS$ 126
eDreamsUS$ 126
Trip.comUS$ 136
Beoordeeld op 26 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik had dit hotel geboekt voor een citytrip in Hasselt, dus de focus lag niet zozeer op het hotel. Het hotel was netjes, al merk je wel dat het een iets ouder is: de airco in de kamer ratelde en je kan ook wat 'gebruikssporen' zien. Het ontbijt was verzorgd met lekkere koffiekoeken, het personeel was heel vriendelijk. Het is ook handig om te weten dat je je auto kan parkeren in de Tweetoren parking, waarbij je de lift kan nemen die zich in het hotel bevindt (de prijs is niet zo voordelig, maar voor het gebruiksgemak is het wel gemakkelijker als je met veel zakken rondloopt).

Kamertip: Als je in de Tweetoren parking rijdt, zorg er dan voor dat je 'ver' genoeg rijdt, tot je ergens 'radisson' tegen komt. Het is een redelijk grote parking.
Datum van verblijf: augustus 2021
Radisson Blu Hotel Hasselt, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Gaëlle ,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Bij deze kan ik u wel mededelen dat vanaf november een totale renovatie van het hotel zal plaatsvinden. We kijken ernaar uit om u in het gerenoveerd hotel te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 augustus 2021

goed hotel een heel goed ontbijt leuke kamers ons uitzicht was niet zo goed skybar is echt de moeite geweldig uitzicht en leuke drankjes (alleen de wc is moeilijk te vinden ) positief dat je langs park inn hotel(gang) ook binnenkunt spijtig dat de roltrap stuk was

Datum van verblijf: augustus 2021
Radisson Blu Hotel Hasselt, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 20 augustus 2021

Ooit logeerden wij hier toen het hotel pas open was gegaan. Nu koos ik er na zoveel jaren terug voor, omdat de rooftopbar wel leuk is 's avonds. De kamers waren proper en netjes, toch zag je de sporen van ouderdom. Ook in de ontbijtruimte waren de stoelen versleten, je ziet dat hier een renovatie mag gebeuren. Het ontbijt was coronaproof en OK, al kan het ook wel een pak beter, 'moderner'. De volgende keer in Hasselt kies ik niet meer voor dit hotel. Wel een dikke pluim voor het personeel, vooral voor de ober die helemaal alleen de rooftopbar moest openhouden terwijl bijna alle tafeltjes bezet waren !

Datum van verblijf: juli 2021

Beste,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bij deze kan ik u wel mededelen dat vanaf november een totale renovatie van het hotel zal plaatsvinden. We kijken ernaar uit om u in het gerenoveerd hotel te kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Wat er op de website stond komt niet overeen met wat er in het hotel werd vermeld. We hadden expliciet voor kamer met regendouche gevraagd zoals vermeld op de website, maar volgens de receptie zijn er in dit hotel geen kamers met douche. Raar

Beoordeeld op 15 augustus 2021

We verbleven in het hotel van vrijdag 13 op zaterdag 14 augustus.De service was top.Mijn zus was jarig en Axel van de receptie regelde een gebakje met een kaarsje dat met veel enthousiasme door Monserat in de eetzaal werd gebracht! Iedereen was even behulpzaam en vriendelijk.Parkeren onder het hotel en met de lift naar boven.Koffie en thee en warme chocolademelk op de kamer.Een zeer geslaagde hotelnacht.Top
Micheline

Beste Micheline,