Beoordeeld op 31 december 2018

Ventilatiesysteem vervelend geluid. Tv werkt niet. Waterkoker lek. Badkamer vies, schimmel en vervelende douchekop. Bedden waren prima! Meerdere gebreken waardoor het verblijf toch niet in verhouding met de prijs was. Ontbijt was gewoon goed maar niet zo fantastisch als iedereen beschrijft

Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
RadissonBluTeam, Marketing & Office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hiervoor bied ik u onze verontschuldigingen aan. We hebben dit intern zeker opgenomen met de juiste personen. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Radisson Blu Team Hasselt

Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Na een slechte ervaring in een ander hotel hebben we ervoor gekozen de tweede nacht te annuleren en naar de raddison te gaan. Dat heeft echt ons romantisch weekendje gered. Heel lekkere cocktails in de skylounge, mooie kamers met mooi zicht over Hasselt. Zwembad + sauna is echt een pluspunt. Als ik dan toch iets negatief moet zeggen, de douche was een beetje onhandig voor een grote persoon als ik.

Beste Tommy,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. En zeker van de cocktails, de kamers,het zwembad en de sauna. Onze excuses voor de douche. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Het Radisson Blu Hasselt team

Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Dit is onze slechtste ervaring qua suite kamer tot nu toe voor een bedrag van 673 euro voor 3 nachten was dit HEEL triestig qua kamer. Komen toe op de kamer de geur van de asbak kwam u tegen. De gordijnen waren heel vettig waren bang om de gordijnen te openen en te sluiten heel vuil. Bij de suite was er gratis gebruik van minibar maar gratis gebruik van minibar 1 blik cola en 1 blik fanta? Triestig. Douche was geel van ouderdom en bubbelbad kon ik niet inzitten deze was zodanig klein. Geen aanrader !!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels

Beste Stijn,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hiervoor bied ik u onze verontschuldigen aan. Indien u een mailtje kan sturen naar sales.hasselt@radissonblu.com , dan kijken we wat we voor u kunnen doen. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Radisson Blu Hotel Hasselt

Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

De geboekte kamer was niet beschikbaar. Hotel was zogezegd volzet. Uiteindelijk met een baby nog moeten zoeken naar een ander hotel. Geen service. Niet behulpzaam. Er werd geen oplossing aangeboden. Dus opgelet als je hier boekt krijg je onaangename verrassingen.

Beste,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We kijken zeker na wat hier is misgelopen. Kan je een mailtje sturen naar sales.hasselt@radissonblu.com ? Dan kijken we wat we voor jullie kunnen doen. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Radisson Blu Hotel Hasselt

Beoordeeld op 29 december 2018

uitstekend hotel met een zeer goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel,zeer goede ligging in het centrum en bij alle bezienswaardigheden,ook de winkelstraat is op wandelafstand alsook winterland

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu

Beste,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Het Radisson Blu Hasselt team