Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (938)
Beoordelingen filteren
939 resultaten
Waardering van reizigers
333
398
133
55
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
333
398
133
55
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 939 beoordelingen
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Na een slechte ervaring in een ander hotel hebben we ervoor gekozen de tweede nacht te annuleren en naar de raddison te gaan. Dat heeft echt ons romantisch weekendje gered. Heel lekkere cocktails in de skylounge, mooie kamers met mooi zicht over Hasselt. Zwembad + sauna is echt een pluspunt. Als ik dan toch iets negatief moet zeggen, de douche was een beetje onhandig voor een grote persoon als ik.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank TommyVanSpeybroeck
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluTeam, Marketing & Office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Beste Tommy,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. En zeker van de cocktails, de kamers,het zwembad en de sauna. Onze excuses voor de douche. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Het Radisson Blu Hasselt team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Dit is onze slechtste ervaring qua suite kamer tot nu toe voor een bedrag van 673 euro voor 3 nachten was dit HEEL triestig qua kamer. Komen toe op de kamer de geur van de asbak kwam u tegen. De gordijnen waren heel vettig waren bang om de gordijnen te openen en te sluiten heel vuil. Bij de suite was er gratis gebruik van minibar maar gratis gebruik van minibar 1 blik cola en 1 blik fanta? Triestig. Douche was geel van ouderdom en bubbelbad kon ik niet inzitten deze was zodanig klein. Geen aanrader !!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Bedank Stijn D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluTeam, Marketing & Office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Beste Stijn,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hiervoor bied ik u onze verontschuldigen aan. Indien u een mailtje kan sturen naar sales.hasselt@radissonblu.com , dan kijken we wat we voor u kunnen doen. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Met vriendelijke groeten,

Radisson Blu Hotel Hasselt

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

De geboekte kamer was niet beschikbaar. Hotel was zogezegd volzet. Uiteindelijk met een baby nog moeten zoeken naar een ander hotel. Geen service. Niet behulpzaam. Er werd geen oplossing aangeboden. Dus opgelet als je hier boekt krijg je onaangename verrassingen.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Natnvm
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluTeam, Marketing & Office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Beste,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We kijken zeker na wat hier is misgelopen. Kan je een mailtje sturen naar sales.hasselt@radissonblu.com ? Dan kijken we wat we voor jullie kunnen doen. Ik hoop dat wij nogmaals een gelegenheid zullen krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als onze gast.

Met vriendelijke groeten,

Radisson Blu Hotel Hasselt

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 december 2018

uitstekend hotel met een zeer goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel,zeer goede ligging in het centrum en bij alle bezienswaardigheden,ook de winkelstraat is op wandelafstand alsook winterland

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Bedank FarAway63306865369
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RadissonBluTeam, Marketing & Office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

Beste,

Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Het Radisson Blu Hasselt team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 december 2018

De kamers waren niet echt proper,veel vlekken op het tapijt,kalkaanslag bad,schimmel aan de douchewand,haar op de vloer,de verlichtig was ook iets mee, gebroken tafellamp en de bed verlichtig kreeg je zeer moeilijk uit.Aan de receptie vriendelijk maar weinig of zelfs geen uitleg,geen aanwijzing naar liften, sauna, zwembad, je moest eigenlijk alles zelf uitzoeken ,tv werkte niet naar behooren ,redelijke opfrisbeurt nodig vooral de tapijtenvloer is onhygiënisch , het ontbijt was gewoon ,wat voor een 4* iets beter mag zijn ,spek die zo hard was dat je bijna je tanden brak roerei die uitgedroogd en rubberachtig was, geen bonen, alles werd wel tijdig aangevuld .Het kerst diner was wel tegengevallen voor die prijs,we zaten naast 2 koppel mensen die vorig jaar ook waren geweest, en die beweerden dat het flauw was nu, het voorgerecht was koud ,de hoofdplat was oke , was met aangepaste wijnen hebben juist geteld van elk 1 glas gekregen, hebben moeten vragen of we nog wijn konden krijgen.Het personeel was vriendelijk maar niet attend.Al bij al een fijn verblijf had vanwege de kerstsfeer.

Kamertip: kamers op de hoge verdiepen hebben prachtig uitzicht
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ditmar2013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken