Beoordeeld op 1 juni 2018

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
RadissonBluTeam, General Manager van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2018

Beoordeeld op 26 mei 2018

ideale locatie nabij ethias arena.
zeer ruime kamer, comfortabel
uitgebreid ontbijt
zeer behulpzame personen aan receptie
gezellige sky lounge
opstap naar badkamer was redelijk hoog - miscchien verlichting aanbrengen? gevaarlijk in donker.

Verbleef: mei 2018
RadissonBluTeam, Marketing & Sales van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Beste
Dank u wel voor uw evaluatie en het delen van uw recente ervaringen in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. Wij ontvangen graag feedback en het doet ons deugd om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het gehele hotelteam kijkt ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Het Radisson Blu Hasselt team

Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Hotel is zoals steeds zeer netjes. Warm onthaal. Kamer ruim, proper en luxueus. Ontbijt zeer uitgebreid met verse producten en leuke spreuken. De airco maakt wel veel lawaai op kamer (het buitendeel), gordijnen dekken niet alle inkomende zonlicht en n ledverlichting dat een drempeltje aangeeft in de badkamer stoort ook wat snachts.. zijn details maar kan aan gewerkt worden..

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
RadissonBluTeam, Marketing & office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018

Beste Bart,

Hartelijk dank voor uw evaluatie betreffende uw verblijf in het Radisson Blu Hotel, Hasselt. We zijn verheugd te vernemen dat u heeft genoten. We zien uw opmerkingen als constructieve elementen om de service voor onze gasten te verbeteren. We zullen dit dan ook intern opnemen. Tijdens een volgend bezoek in Hasselt hopen we u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben een goed verblijf gehad, maar enkele zaken konden dit beter gemaakt hebben. Zo waren er kleine bloedvlekken op onze lakens, maar die lakens werden wel zonder poespas ververst. De douche in de kamer was een beetje klein (in een bad), en het water werd niet goed tegengehouden door het douchescherm. Het zwembad zou gerenoveerd zijn, maar er is duidelijk nog werk aan. De hamam enzo waren ook nog niet af.

Het ontbijt was wat ons betreft perfect: heel ruime keuze aan het buffet. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam met info over de stad. De bar bovenaan is zeker de moeite waard, alleen al voor het uitzicht over Hasselt. We hebben er heerlijke hapjes gegeten bij ons drankje.

Het hotel heeft een heel goede ligging. Er is een publieke parking onder het hotel met toegang naar de receptie, wat wij heel handig vonden.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
RadissonBluTeam, Marketing & office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste gast,

Onze excuses dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Aangezien wij naar 100% gast tevredenheid streven, kunt u er zeker van zijn dat we de opmerking betreffende de hygiëne van de lakens direct zullen melden aan het afdelingshoofd van de housekeeping. Dit voldoet zeker niet aan onze standaarden. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw eerlijke opmerkingen met ons te delen, zodat we onze services voortdurend kunnen verbeteren.

Wat fijn dat u wel heeft kunnen genieten van het super ontbijtbuffet en de service die ons team heeft geboden. Tijdens uw volgend bezoek aan Hasselt hopen we u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Fijn om hier weer terug te komen, met fijne in-room verrassing voor leden. De rooftop bar is chique even als het restaurant. Wel beide behoorlijk aan de prijs. Beter in Hasselt stad dineren: net beter en stuk goedkoper. Hotel geeft toegang tot zwembad, sauna en uitgebreide fitness (8-22u).

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
RadissonBluTeam, Marketing & office Coördinator van Radisson Blu Hotel, Hasselt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Beste Arnoud,

Hartelijk dank voor uw beoordeling betreffende uw verblijf in ons hotel. Wat fijn te vernemen dat u heeft genoten en dat u ons hotel al meerdere malen heeft bezocht. We kijken ernaar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.