“Genoten! ”

Keukens: Italiaans, Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend hier gaan eten toen we 1 nacht in Hasselt verbleven. We liepen toevallig langs en het was er gezellig en druk! (De foto’s op tripadvisor doen dit niet vermoeden en dat is jammer)! We hebben heerlijk gezeten, een mooie fles wijn uitgekozen en we bestelden risotto/asperges, ceasar salad en melanzane! We kunnen altijd lastig kiezen dus het was fijn om verschillende kleinere gerechten te kunnen bestellen! Alle gerechten onwijs goed op smaak! Echt heerlijk! Ook de special coffee en tiramisu achteraf waren lekker! Topavond :)

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met prachtige wijnen, zoals de meeste hier spreken over “duur”, wanneer je goede wijnen schenkt zit hier natuurlijk ook een prijs kaartje aan, wij vonden het, het zeker waard. Helaas dit keer geen foto’s gemaakt dat we juist zo lekker aan het genieten waren. Als afsluiter raad ik zeker de tiramisu aan!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Assortiment van alle hapjes genomen.. Was niet om wauw tegen te zeggen. Waren blij dat we een bon gekregen hadden, want het was zijn geld niet waard.Bovendien liepen de kelners van de ene zaak in naar de andere wat het natuurlijk erg onaangenaam maakte als je juist vanachter zat.

4 mei 2018 beoordeeld

Gisterenavond met een aantal vrienden hier afgesproken voor een bijbabbelavond. Gezeten aan een hoog tafeltje vooraan in deze update stijvol ingerichte horecazaak in putje centrum van Hasselt waar er steeds beweging is. Hippe omgeving om gezellg te vertoeven met vrienden of familie. Super vriendelijk en gedienstige zaalstaf, staat voor zijn klanten klaar. Vlot in omgang en zeer beleefd.
Tappa-kaart is top en staat voor een andere culinaire beleving dan op restaurant. Bij één van de wijntjes ( per fles of glas ) uit het overvloedig wijnaanbod van deze zaak. Uit alle windrichtingen van de de wereld , van beter koop tot de exclusieve duurdere exemplaren. De combinatie fingerfood/tappa's & wijn is het veel makkelijker onderling praten dan het genieten van een plats. Dat maakt deze zaak zo sterk. Babbelende mensen gezellig , ongedwongen tussendoor een hapje wegsteken en een slok van een goed glas wijn. Aanrader voor een leuke avond met vrienden.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak en eten is goed verzorgd. Goede bediening en uitstekende gerechten. Een absolute aanrader in Hasselt!

Reizigers die L'aperi vino bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In L'aperi vino geweest? Deel je ervaringen!