“Een aanrader !!”

La Fontanella
Geclassificeerd als nr. 14 van 279 Restaurants in Hasselt
Keukens: Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld

Waren met enkele collega's na een meeting gaan eten , mooi herenhuis .
Binnen heel trendy ingericht en luchtig , je kreeg dadelijk een wow gevoel .
We hadden de tris van de chef genomen , trio van pasta , héél lekker en vers .
Lekkere wijn en als afsluiter de koffie .
Tijdig reserveren is de boodschap , konden jammer genoeg niet buiten zitten in de veranda , terwijl het niet volzet was . Maar dit weegt zeker niet op voor het lekkere eten .
Heel vriendelijke bediening !!
Prijs - kwaliteit top , de betere italiaanse keuken !!!

21 mei 2018 beoordeeld

Dit toevallig gevonden bij het aankomen van ons weekendje Hasselt. Het zag er aantrekkelijk uit langs de buitenkant. Eens binnen was het zeker geen teleurstelling. Het was een trendy gezellig interieur, wij hadden een tafeltje in het veranda gedeelte, met zicht op de open keuken (dit is altijd positief). We kozen de lunchmenu en een lekker flesje wijn. Het voorgerechtje met linguini en vongole was schitterend van smaak. Dit was alvast een goede start. Als hoofdgerecht had ik de tournedos en mijn echtgenote de skrei. Alles was perfect op smaak. Als afsluiter was er ook nog een koffie in de lunch voorzien. De bediening was heel goed en vriendelijk. Een adresje dus om te onthouden voor een volgend weekendje in Hasselt. Het weekendje was alvast goed ingezet ;-)

21 mei 2018 beoordeeld

Nog gezelliger sinds ze verhuisd zijn. Leuke prosecco om te starten. Eten nog steeds geweldig, we namen de Penne Pugliese en de Linguini Napoletana. Om van te genieten! Doen al u in Hasselt bent!!

21 mei 2018 beoordeeld

Reeds 40 jaar jong, nu in een mooi herenhuis op amper een paar honderd meter van de vorige locatie.
Ruim, gezellig, warm decor met nog steeds hetzelfde vriendelijke personeel.
Heerlijke smaakvolle keuken.
De Secreto 07 vooraf, de Plumé Iberico als hoofdgerecht en Sgropino als dessert. Top!
Betaalbare wijnkaart. De Coribante was passend en lekker.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer op deze nieuwe locatie geweest. Het mooie interieur bekoorde ons wel. De bediening was ook vriendelijk. Als voorgerecht de antipasto genomen. Dit is een aanrader. Als hoofdgerecht de visschotel. Je kan het eerder als een zeevruchtenschotel beschouwen. Er lagen scampi, gamba's, calamari en een stukje vis op. Dit gerecht was ook een aanrader. Wij komen graag nog eens terug.

Reizigers die La Fontanella bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In La Fontanella geweest? Deel je ervaringen!